jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 9 april 2010 15:30

 

Känslor har aldrig varit min grej.

 

Nu ska jag faktiskt vara brutalt ärlig. Jag tänker mest på mitt förhållade till Jacob. Idag hade inte kunnat falla för honom på något sätt om jag nu ens tvingade mig själv till det. Jag vill inte vara elak eller så, men jag förstår inte vad jag höll på med. Jag ville ju egentligen inte ha honom, jag vet inte hur många gånger jag har skullat lämna honom. Såhär har jag känt rätt mycket, men jag är inte vad man ska kalla det i kontakt med mina känslor. Jag låter det flyta på ändå liksom. När han då lämnade mig blev jag ledsen, varför vet jag inte. Just då ville jag vara ledsen och ville känna sorg. Så mycket har jag kommit fram till nu. Jag kanske skulle kunna säga att de aldrig funnits där överhuvudtaget. Nu kanske jag är dum eller elak, men nej. Jag har bara inte velat tala om detta för någon. Speciellt för honom, för DET är elakt. Jag känner mig lättad över att ha fått ur detta.

 

Nu återgår jag till mitt nuvarande förhållande som har kommit en jävligt bra bit på vägen. Vi har definitivt våra problem men numera pratar vi, jag har aldrig varit en pratare så det tar tid men det går, och det har blivit så mycket bättre. Kan också säga att jag vet att det krävs mycket mycket mer än så här. Det där så kallade på och av förhållande finns inte på denna karta. Vi hade en paus och det var någon frågade sig själv efter två månader om varför vi inte var tillsammans och på den vägen svängde vi in på. Det behöver inte vara rätt, det kan ta slut. MEN det oroar inte mig längre, jag vill bara njuta av att vara med honom så länge jag får. Evigt tacksam för att ha träffat någon som är så lik mig. Det är faktiskt inte många som vet hur lika vi är och det kommer de aldrig få veta heller. Inte ens mina så kallade vänner. Däremot finns det så många som har åsikter om oss. Vilket jag bara tycker är onödigt eftersom jag har valt det här nu. Mina föräldrar har iaf accepterat detta äntligen. Men jag skulle vilja att fler gjorde det.

 

Johannes var kärlek vid första ögonkastet. Det vet jag, för jag har vittne.



Av ♥ Janni ♥ - 9 april 2010 14:00

 

 

~

"Oh, the quiet silence defines our misery,
The riot inside keeps trying to visit me.
No matter how we try, it's too much history,
T
oo many bad notes playing in our symphony."

 ~

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards