jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2010 22:30


Sitter och kollar genom bilder som jag vill ha på min blogg. Det är inte färdig gjort, men jag orkar inte mer ikväll. *gäsp*


Helgen har varit helt okej, jag fikade med Carolin i lördags och bytte en klänning som jag kände att jag ångrade. Den var mycket fin, men plånboken pratar rätt mycket numera tycker jag. Men, jag har inte köpt något denna månad. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Eftersom jag väntar på min Akassa fortfarande vill jag inte använda mina sparpengar mer än nödvändigt. Kvällen tillbringades illamående i soffan. Det var mindre kul.


Söndagen pallade jag inte bara vara hemma ensam och dega så jag åkte till Klippan. Där låg en bakisJolle och väntade, så jag kröp ner och vi sov en stund. Han hade varit på Poker turnering, men jag hade sagt till honom att inte dricka för mycket denna gången. Vi gick upp och beställde pizza, det var meningen att vi skulle laga mat men det orkade vi inte, och la oss och kollade film. Det blev lite som en pizza buffé, tre olika pizzor med två olika såser till. :D Plus en massa cola, för mig han dricker ju alltid vatten. Vi sov ytterligare en stund på soffa, dock vaknade jag lite tidigare och satte mig vid datorn och kollade upp lite saker till skolan medan han nannade. När klockan var lite innan sju väckte jag honom med tjugotusen pussar. Om man ska väcka honom måste man nästan hoppa på honom. Så det gjorde jag. "Eartquaaaaakeee!!" Det funkade iaf. :D


Vi kollade på Gossip Girl och Jolle hade visst inte sett det på ett tag så jag fick refresha hans minne lite. Plus berätta lite om framtiden, och då blev han irriterad och kunde inte sluta tänka på det. ;) Efter det var det ju självklart Wipeout och massa garv.


Vi la oss i sängen och mös, dvs med suduko och lösenord. Sen somnade vi. Lite trötta, jag brukar bli hänging om han är hängig så. Klockan sex ringer klockan. Ehhh, tänker jag, jag ska inte gå upp så jag vänder mig om och somnar igen. Nästa gång jag vaknar är klockan nästan nio och det är dagt att gå upp. Tänker efter lite och skickar ett meddelande till Jolle och påpekar att jag minsann inte fått någon hejdå-puss. Jo, det fick du visst! MEN DU SOV, så du märkte inget. Mjää, kanske det ja... men det var sååå skönt. hihi


Jag läste på lite "homework" och satte mig för att kolla ytterligare info. Gick inget vidare. Får se om det finns någon lampa som tänds ovanför skallen snart. Hoppas det. Jag åkte hem, duschade, mata katten, gick ut med katten och postade brev. Tog mig till skolan och satt där i två timmar. Åkte hem med fin utsikt och skän musik i öronen. Jag älskar att åka tåg. :D


Jag hann precis med bussen när jag kom in till Helsingborg och då hann jag precis in på Ica för att handla kaddamad. Upp och hämta kissekatten som fick sig en timmes runda nere vid Margaretaparken. Vi träffade på en hund, vilket Maja verkligen inte var så förtjust i, annars gick det bra. Hon hoppade i träd och efter fåglar och åt gräs, så jag förväntar mig en spya någonstans.


Har suttit här och fixat lite med bloggen. Är trött så jag tänkte ta av sminket och sen sova! Natti.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards