jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2010 09:30


Jag har nu gått och blivit sjuk, men det är inte jättefarligt. Jag har inte varit sjuk på flera månader så jag förtjänar väl en liten däng. Halsont och tung i huvudet botas med tonvis med vatten och vitaminer enligt mig så har redan börjat. Smygstartade igår då jag kände att halsen började spöka.


Idag har jag inga planer så det blir pilla lite med bilderna till bloggen och faktiskt börja packa ner saker. Kan ju packa ner sånt jag inte behöver där hemma. Sen ska jag fixa adressändring och kolla upp försäkringen, tror inte jag skaffade någon, elen måste också stängas av.


Jag kan också berätta att jag ska köpa körkortspaket på onsdag är det tänkt, så jag får se om jag åker in då. Jag har ju all tid i världen nu, typ, så varför inte ta körkort då. Så slipper jag tänka på det. Så när sommaren är över har jag körkort, förhoppningsvis! ;)


Annars... ja inget speciellt. Ha det fint.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards