jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 15 april 2010 22:00


Jag mår bättre nu iaf, hoppas bara det håller i sig hela helgen.


Jag har också sett att sista avsnittet av solsidan var förra veckan. Jag som tyckte jag hade fått en god rutin på lite fredagsmys. Till och med house har slutat nu, ni kan tro att Jolle e sur över det. Annars följer jag faktiskt inte något på tv:n längre. Allt ska ju laddas hem och grejer numera. Lite synd.


Jag var ute med Maja idag igen, tog en huvudvärkstablett och nu känns det mycket bättre. Maja tycker om att gå ner till Margaretaplatsen. Hon har redan lärt sig var hon ska gå och är duktigt. Vi brukade ju bara vara på bakgården där det är bilfritt. Men nu klarar hon att gå ut bland bilarna, även om hon ger dem dödsblicken. ;)


Kvällsmaten fick bli pannkakor. Det var helt ok, jag blev lite mätt så jag väntar med chipsen och dippan en stund till. Tänkte jag skulle sätta igång en film och invänta samtal från Jolle. och möjligen bli lite sugen på chips.  


Jag är fortfarande inte nöjd med min blogg. Velar över vilka bilder jag ska ta, finns ju så många att välja mellan. Jag kom också på att jag måste till Väla fotolabb imorn då jag har beställt några bilder som jag behöver genast. Så får se när jag åker dit och om jag ska åka till Klippan eller ej. Kanske åker dit på lördag istället. Hmm...


Nej, kan inte sitta här och höka!

Av ♥ Janni ♥ - 15 april 2010 14:00


Då var det officiellt. Janni är sjuk.


Idag har jag verkligen ingen motivation till något överhuvudtaget. Jag har ont i kroppen så jag tänker inte göra något idag det har jag bestämt mig för. Jag som ville ut och springa när det iaf är sol. Vädret blir ju ingen hit i helgen. 


Bblöööö, är sjukt seg och trött. Har dock handlat en present till Jolle som han ska få den 1 maj. Inte för jag tror jag får något.


Får ta och läsa lite läxa och vara lite nyttig.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards