jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2010 22:15


~

En ny start, jag tänker nya tankar
men allt det där du föll för
finns fortfarande kvar
Allting har förändrats
men jag känner likadant

~

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2010 21:00


Har kommit hem efter varit och tömt ett ex antal kassar med kläder. Nu kan jag packa ner det kläder jag INTE behöver packa upp och lite annat. Var dessutom på IKEA och köpte lite extra flyttlådor. Har en känsla av att de inte räcker, men vi får se. Vi var och åt köttbullar också. Helt okej mat för 16 kronor. :)


Annars har det varit en rätt okej dag. Inte jättemycket ångest. När jag duschade passade jag på att plaska till Maja lite. hon var inte alls gnällig utan skakade bara på tassarna lite. Så hon fick sitta på en handduk och torka. :p


Jag funderar på det. Jag har bra självförtroende, men dålig självkänsla. Varför det har blivit så det vetefan. Jag hade inte sånna här problem för. Jag skulle vilja veta varför jag började må såhär och när. Det kom iaf smygande och pang sa det. Men då var det ju redan försent. Hmm.. måste bli ändring... nåja.


Iaf.. imorgon är en ny dag och då ska jag göra massa saker.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards