jANNi    |♥|

Alla inlägg den 27 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 27 april 2010 22:00


... lekt med Martin idag. Vi var och åt lunch på IKEA, köpte lite mer flyttlådor till mig och en liten runda på Väla.


Har kört lite bil och det gick ju sådär. Först var där inget folk, men efter ett tag så kom ju det ju folk som skulle titta på. Då ville jag inte köra mer.


Efter det har jag packat lite mer. Allt är nästan nerpackat nu. utom det jag använder och datorn. Det får jag ta imorn.


Sen bär det av. Igen.

Av ♥ Janni ♥ - 27 april 2010 21:45


Har precis kommit underfund med att mina perioder klaffar med depressioner framkallande av pms. Har för dagbok över mina humörsvängningar ett bra ta nu. Det verkar iaf som att jag inte är ensam om det här. Det känns ju lite bättre. Vet inte ännu hur jag ska handskas med det här. Får ta mig en funderare över vad jag vill prova. Man brukar börja att ändra livstilen och försöka undvika stress. Dvs.

  • Jag måste sluta tänka på jobb, att hitta jobb. Det kommer komma (lättare sagt än gjort).
  • Jag måste börja motionera, gärna när jag mår dåligt. Det verkar fungera.
  • Jag vill inte behöva gå på piller. I så fall får jag har p-piller som fungerar mot pms-dep. Helst inget SSRI-prep.

Jahapp... bara att hoppa på tåget dårrå.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards