jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av ♥ Janni ♥ - 2 maj 2010 16:45


om jag skulle satsa på ett BMI på 15 skulle jag behöva gå ner exakt tio kilo. Jag menar jag vill gå ner till exakt 50. Men jag har ett pendlarkilo. Det kommer jag inte bli av med och jag vill inte gå under 50 strecket (vilket gör att jag är lite underviktig). Så jag skiter i det för liksom det syns inte. Men FÖR I HELVETE. Att vara så enormt besatt är ju uttröttande. Inte nog med att man inte har någon kraft till att göra något.


Orka ens tycka synd om henne.. hon har ju obviously fel inne i skallen. Och inget kan få henne att förstå detta, tyvärr. Har själv haft viktbesatta kompisar och det går inte att nå dem. Tyvärr.

Av ♥ Janni ♥ - 2 maj 2010 16:30


Bland det sjukaste jag sett. Att ha en idealvikt 39,85 är ju bara äckligt.


LÄS!

Av ♥ Janni ♥ - 2 maj 2010 16:30


Helgen har gått så fort så fort så fort. Men kul har jag haft det. Spelat massa spel och ätit gott heeela helgen. Men ska försöka inte göra ett långt inlägg.


Jag drog till Klippan i fredags efter att ha om bestämt mig om vad jag ville göra med denna helgen (vädret spelade stor roll). Jag och Jolle "firade" 1½ år igår. Men hade inte tid att vara på datorn. Så detta är första gången jag sitter här på tre dagar. Vilket betyder att jag faktiskt har haft ett liv. :P


Vi åkte till Familjen Lindberg för grillat på Valborg. God mat och kubb (tjejerna mot killarna, 2-1). Det var mycket trevligt. Vi spelade Risk (Martin) också och det gick väl sådär. Hans lillebror vill ingen spela mot för han vinner med tärningarna ALLTID. Det är helt sant. Makalöst irriterande. :p Jolle fick damp och slutade alla omgångarna med att lämna spelet mitt i och gapandes (vilket är skitskoj att kolla på!). Det var jag också ett par gånger, men jag höll ut. Efter det var det megagod hallonpaj som hans syster Tilla hade gjort, hon vet vad hon gör. Iaf... jag mådde ju lagöm röv efter att ha krängt så mycket mat så vi gick hem trötta och rätt tidigt.


Igår hade vi då 1½, som ni redan vet så firar vi inte sånt. Vi kanske borde, men vi spenderade en stor del av dagen i sängen, som vanligt. Inget sudoku och korsord denna gången dock. ;) Vi körde och hämtade mysfrukost/lunch på Donken i Hyllinge och åt halva i bilen och halva vi datorn tittandes på Avatar.


Sen drog vi till Familjen Lindberg igen efter lunch för Jolle skulle formatera om deras dator. Men innan dess skulle vi köra en omgång Risk (Tilla). Det gick ju inte så bra denna gången heller och Jolle lämnade för att formatera om datorn och vi andra fortsatte. Efter vi hade spelat klart gick vi alla upp och jag kollade på Bolt, medan han höll på med datorn. Jolle ville vi skulle ta en omgång Risk (Tilla)till efteråt för han hade lugnat ner sig. Ni kan ju gissa hur det gick. Jolle fick sin revanch dock när vi satte igång med Monopol (Jolle). Han utklassade oss alla. :P Jag vann inget i helgen, utom Kubb. :D Men jag hade så trevligt ändå. Kvällen spenderades med choklad och TV. Patrioten. Han var till och med vaken hela filmen igenom.


Imorse vaknade Jolle och han gick upp och sa jag skulle sova vidare. En timme funkade men sen kunde jag inte mer. Vi har inte gjort så mycket mer än kollat tv och legat i sängen. Vilket jag tycker är det bästa off course! Det tycker nog han med. HAHA...


Iaf...


Nu är Jolle hos sina föräldrar (IGEN!) för de ska tömma uterummet så vi kan sitta där i sommar (dvs, om vi är tillsammans då)! Själv satt jag och kollade färdigt på Toy Story 2. Sen satte jag mig här för en timme sen ungefär. Om en halvtimme ska jag kolla på Lyxfällan. Sen ska jag mest vänta in Jolle och vi ska äta kvällsmat. Orkar man laga något. Jag tvivlar på det, kanske Kina?


pusshej! 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards