jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av ♥ Janni ♥ - 24 juni 2010 21:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ♥ Janni ♥ - 24 juni 2010 20:30


Jahaja. Nej, idag blev det inga reakläder för mig inte. Jag gick igenom hela stan, halva Väla och definitivt inte hela Familia. Okej, på familia gick jag bara inom jobbet och Kicks. Jag hittade inget som jag tyckte om i klädväg. Ok, nu ljög jag. Jag hittade ett linne och en topp nere i stan. MEN... toppen var för lite rea på och linnes var ju iofs jättesnyggt, men jag hade ögonen på en Acne klänning på Väla som jag ville prova innan. Ja, den passa ju förr en gång skull inte. Vet ni varför? Jag hade för stora bröst. Det är inte första gången det händer heller. Dock är det inte brösten det är fel på utan min bröstkorg är en storlek för stor vilket betyder att jag antingen inte kan ha bröst alls eller välja en större storlek som då innebär att armar och magen blir värsta pöset. Så visst har vi alla problem. Men jag klagar inte. Bara lite tråkigt när man tänkt på klänningen i två dagar och sen passar den inte. Nåja...

 

Iaf, eftersom ingen hade tid med mig idag åkte jag själv. Vilket gjorde att jag åkte inom Familia också. Där pratade jag mest skit med Caro och Klara. Mina älsklingar jobbade för en gång skull samtidigt. Där köpte jag reasmink på Kicks OCH min nattkräm för halva priset. N i kan ju gissa hur glad jag blev när jag vände på lådan och såg en GUL prislapp. GUL prislapp = 50% Sen blev det lääpglans och mascara. Jag säger det, alltid fynda mina favoriter på somrarna! :) Happy!

 

Sen köpte jag blandevand till imorn (inte för jag vet vad jag ska göra ännu) och lite jordubbar! :)

 

Blir det inget i Klippan imorn får jag vara själv på midsommar. Andra gången i mitt liv då.

 

  

Nej, nu blir det fotboll!

 

 

 Hejja Danmark!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards