jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av ♥ Janni ♥ - 7 augusti 2010 10:30


Ja, det där med att jag inte var sugen på Kent igår stämde till viss del. Dock var jag bara så trött och allmänt nere. Men det ändrade sig ganska så fort när jag fram. Vi var hos Carolines syster, en bekant till mig, min gamla klasskamrats fru. Jobbigt och sitta här och förklara. Men just det umgänget är så roligt. Den ena är tillsammans med denne, och dennes bror är gift med den andra som då är vän med den tredje. :P Klurigt.


Iaf.. vi var där och skulle sikta på att hoppa över förbandet, som verkligen var va fan liksom... Så vi satt och åt och drack där tills klockan var tjugo i nio. Så då började folk ja men sdka vi gå. Tio i kom vi iväg och när vi var 500 meter från Sofiero hörde man Utan dina andetag. Vi som var längst fram gapade bak till de andra och alla började springa dit. Så vi missade introt, men dock hörde vi ju hela låten, lite utanför och resten inne. :D


Annars var konserten bra, dock lite för många halvslöa låtar, men det är ju så svårt med låtval. Just eftersom på Sofiero är där människor som annars inte skulle sett dem. Dock var alla låtarna bra spelade killar och de gav väldigt mycket! Det är inget jag brukar tycka att de slarvar med iofs.. men precis som sist var det solsken och det kom Jocke ihåg sen 2008. ;)


Efter konserten vr ju en annan grej. För mycket folk som väntade på bussar så vi gick. En timme tog det till tågaborg. Jag svängde upp där för att det tar ju ett tag för bussen att komma dit, så slapp jag och stressa också. :) Ajaj, fötter och för er som inte gått i Halalid rekomenderar jag den inte! :P


Annars gick det fint! En underbar kväll. Gör att man uppskattar de vänner man faktiskt har.





Ett under att du ser mig
Att du fortfarande ser mig
Ett under att du ser mig
Som någon som kan ge dig nånting
Som får dig att vilja vara min

 

 

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards