jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 september 2010

Av ♥ Janni ♥ - 8 september 2010 21:30


Idag har jag flängt rundor. Har vissa dagar då jag åker fram och tillbaka hit & dit ett par gånger om dagen. Idag var rundan upp kl sju och iväg till skolan, sen till mammas jobb och vi åkte till Väla och åt lunch, efter det åkte jag med henne till hennes jobb och hämtade sakerna sen flängde jag tillbaka till skolan i ett par timmar. Sen flängde jag ÅTER tillbaka till mammas jobb. Där kom vi fram till att vi skulle äta köttbullar på IKEA, så vi åkte och gjorde det. In på Coop en snabbis och sen tog vi även en timmes runda på Väla och DÅ ringer pappa och vill ha godis. Vi åkte tillbaka till Coop och handlade godis, SEN åkte vi fan hem. Jag har lite ont i fötterna som suttit i skorna hela dagen! Massage tack.


Annars har dagen varit givande. Mitt körkort har kommit så får ju hämta ut det imorn. Ska träffa Martin för första gången på evigheter känns det som. Det är faktiskt evigheter sen! Tråkigt faktiskt.


Har väl inte hänt mer idag.


BajBaj.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards