jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 september 2010

Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2010 15:00


Ja, minns inte riktigt var jag var sist jag skrev. Det har som sagt inte hänt en jättemassa saker heller. Jag har dock kommit fram till att jag vill ha en bil i alla fall. Så vi får se hur det blir med den biten. :D


Igår var jag i Malmö med Martin, väldigt snällt av honom att hålla mig sällskap där. Vi käkade Burger King på vägen hem, dock blev det bara pommes och lökringar för min del. Gott! Det var en trevlig tur.


Vet inte om jag åker till Klippan i helgen, har inget busskort och vill inte skaffa ett förrän nästa vecka då mitt studentkort går ut. Ännu roligare är det att från och med den 1 oktober får man 30 % rabatt istället för 20 % som man har nu. Mitt går ut den 30 september. Gud, ibland hatar jag ironi. Hahaha, så vi får se om jag lånar bilen eller om jag får mamma att köra mig? :) hihihi


Har precis gjort en fransk manikyr, som blev utomordentligt nice. Jag är mycket bra på det. Kanske skulle ta och bli nagelkosmetolog? Näääää... helvete heller. :P


Har inte kommit någon längre bit med funderingarna på vad jag ska plugga (just nu känner jag ingen lust för att tänka på det). Lite tråkigt och kolla rundor på nätet efter yrken hela dagarna och läsa om dem. Så jag ska ta helg nu, det ska bli skönt. :)


Annars då. Jo, det är bra med mig. Jag är gladare nu faktiskt, men jag vet inte varför. :D Äh, vem bryr sig? JAG ÄR HAPPY! Det är det som räknas! ;)


Trevlig helg på er!








Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards