jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 september 2010

Av ♥ Janni ♥ - 21 september 2010 10:00


Ibland undrar jag vad vi alla gör här. Vad är meningen med livet liksom? Detta frågar jag mig själv var gång jag blir deprimerad. Ja, jag har en deppig period nu och det är inte kul. Jag tänker positivt, men det hjälper verkligen inte. Det är tur att jag har folk runt omkring mig som inte ifrågasätter hur jag känner. För det är det värsta som finns, folk som säger ryck upp dig. Jag vill få lov att må dåligt utan att folk irriterar sig över det. Det gör det enklare att komma till en positiv period igen.


Jag känner mig helt off, det är inte bra för tankarna vandrar iväg till saker jag inte vill tänka på. Till saker som gör att jag mår ännu sämre. Jag försöker sluta tänka så himla mycket, men det är fan inte lätt när man inte har mycket att göra om dagarna. Kanske därför jag har blivit så knäpp i huvudet de senaste månaderna?


In other news... jag och Johannes skulle med till Ullared nästa gång hans föräldrar skulle dit. Dock blev det inte så för de åkte idag. ;) Så antingen får vi åka själva eller så åker vi inte alls. Vet inte vilket håll jag lutar åt. Känns lika bra att skita i det, för det kostar bara en massa pengar. Hahaha


Hoppas inte det börjar regna idag igen, för det giter jag inte alltså. Om det finns något som jag ogillar så är det att köra bil i regn. Det gör mig faktiskt lite rädd. och det hjälper inte att man fick vattenplaning igår för första gången utanför Halkbanan. :( Ingen som hjälper en där ute.


Nej nu ska jag göra pannkakor, lite sen frukost idag. :)



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards