jANNi    |♥|

Alla inlägg den 30 september 2010

Av ♥ Janni ♥ - 30 september 2010 08:30


Jag har precis varit och lämnat mamma och nu sitter jag och dricker yoghurt. Det var bestämt att jag inte skulle ha bilen idag då jag skulle till Klippan efter skolan. Mamma kom in i morse och frågade mig om jag inte skulle ha bilen ändå. För när jag ändå lämnar den kunde jag se hennes nya jacka från ChillNorway. Jackan är riiiiiiiktigt jävla snygg. Ursäkta språket. Hade jag haft ett ordentligt jobb hade jag köpt en direkt, men som sagt no money no jacket. Det blir ju dock annat. ;)


Jag har traderat nu hurmånga dagar som helst och jag sitter med en OM lista. Jag lista alla kläder jag tycker är tillräckligt snygga för min smak och vill köpa dem. Skriver då även om de jag redan har köpt och stryker över dem med en överstrycknigspenna. Listan blir lång det kan jag lova! Men det är väldigt roligt att gå igenom kollektioner från flera år sen. Där är ju självklart flera klassiker som jag vill ha, men kanske aldrig kommer att få tag på. Men drömma kan man!


Igår fick jag hem ett tradera fynd. "#500 Great Day Dress" i grå för endast 750 kr. Den tvättades två gånger för den luktade rök och det var ju inte direkt kärlek vid första ögonkastet då, en besvikelse. Vi får ta en lite lukterunda senare för att se om den ska tvättas fler gånger, men jag tror att lukten är ur rätt så bra nu. Den är sååååå fin, men den är stickad så kan inte använda den i september. ;)


Ett annat fynd som jag gjorde i början av september, har jag för mig det var, var #271 Prairie l/s Dress i färgen Powder som jag köpte på TamTam i Helsingborg med 75% rabatt. DET kallar jag bra rea. Jag som har varit tvungen att hålla i mina pengar blev helt uppspelt, eftersom jag har varit där och kollar rean så många gånger. Så den fick det bli och den ska invigas idag för jag har äntligen, äntligen klackat om mina svarta underbara stövlar! Har inte haft några andra svarta utom mina fodrade vinterstövlar. Bilder tror jag inte kommer, men kanske? Kan ju lika bra ta ett par för jag har glömt att fota mina glasögon ju! :P


Nu får jag duscha och sluta sitta på tradera!!! :D


Musik: Kylie Minogue - Get outta my way.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards