jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av ♥ Janni ♥ - 5 oktober 2010 15:30

 

Med ögon som är rädda, för allting som kan hända
Fast det redan hänt



Av ♥ Janni ♥ - 5 oktober 2010 12:00


Har precis kollat Gossip Girl och nu kollar jag bilder på det där jävla fina huset. JAG VILL GÅ PÅ VISNING (men jag vågar inte själv, jävla fegis-Janni)!


Anywho... efter fem kanelbullar och lite chips & dippa till frulle är jag väldigt rastlös. Så rastlös att jag hökar på tradera FORTFARANDE. Öhhhh, det är något fel på mig. Allvarligt.


Martin han skulle visst GÅ till Stidsvig. Alltså jag tyckte så synd om honom så jag erbjöd mig faktiskt att köra honom, men han ville gå dessa 16 km. Han ville få motion och vilja springa. Ehh, ja det vill man ju efter 16 kilometers promenad. :P Så nu smsar vi och ja, han ångrar sig. Haha, den gullungen!


Nu då?! Just det, jag skulle ju gå och handla morötter, men ohh vad tråkigt. Plus att idag blir det äppelpajsbak. Jag blev så sugen på det igår, så det var nära att jag inte gjorde kanlebullar och gjorde paj istället, jag sa jag skulle så då fick jag ju göra det ju!


Ikväll blir det karibisk kycklingsoppa, därav mitt morotsköpande. Hoppas på lite mys sen. Eller jag är myssugen nu och kommer inte vara det sen när han kommer hem. Det slår aldrig fel.


Fan vad tråkigt jag har. Kolla på huset Janni, kolla på huset Janni. Försöker intala mig själv att jag vågar!



Av ♥ Janni ♥ - 5 oktober 2010 09:30

Tja!


Så idag vet jag inte om jag ska in till stan igen. Jag fick mail igår om min praktik på sjukhuset, men jag var där fan igår ju! Så jag tror jag tar det imorn när jag ändå ska in till stan igen. Öhhh.... orka ränna rundor. DET är jobbigt, för jag blir så satans trött då!? Inte som att stå på samma ställe och stampa på jobbet utan riktigt ränna hit och ränna dit. Trötta mig.


Så baket blev lyckat igår, vi åt båda en massa bullar innan maten för vi kunde inte hålla oss. De var helt enkelt för goda. Tur man inte bakar bullar allt för ofta för jag hade gått upp då! Annars gjorde vi mina utom ordentligt goda biffar, sås och mos. Dvs den lyxiga mosen! Fan vad mätt jag blev, men gott var det.


Vi gick i säng tidigt igår, fanns ändå inget på tv ju!


Så vad händer idag då jag inte ska till stan. Jag ska iväg och handla lite morötter och sen ville jag gått och tittat på ett hus jag har hittat. Jag hade kunnat bo där fast det ligger i Klippan. Okej, nu är det inte så nära tåget som här, men man kan inte få allt heller. Dock ett problem, om jag ska ha barn, vill jag ju klart inte de ska säga att de kommer från Klippan. WTF... det får vi säga är ett av dagens I-landsproblem.


Fan vad jag äter bullar! GE MIG!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards