jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av ♥ Janni ♥ - 7 oktober 2010 11:30


Idag tog jag sovmorgon. Jag vaknade åtta som vanligt med världens huvudvärk. Så jag tog en pilla och försökte somna om. Sen vaknar jag lite efter tio, en aning chockad måste jag erkänna. Va fan var där i den pillan?! Jag är iaf utvilad till max, men liiiite seg. Så jag bestämde mig för efter jag kollade ut genom fönstret att det inte händer något idag. Inget jobbsök eller utbildningssyningar. Bara en massa serier och skit & kränga. Har redan ätit en muffins till frulle så varför sluta där? :P


Igår åkte jag och mamma till mormor och drack lite kaffe, moster kom också in. Där satt vi tre generationers Odd Molly fantaster och dividerade fram och tillbaka om allt med odd Molly, som vanligt. Vi bestämde att den 15 oktober skulle vi till Kristianstad då grundaren till Odd Molly kommer dit med lite av vårkollektionen. Bara när jag hörde det, skrek jag ut att dit skulle jag minsann. Så jag, moster och mamma ska dit. Dock har jag praktik och vet inte vilket tid jag slutar just den dagen, men jag tror det var klockan tre. Så möjligt jag har mammas bil på sjukhuset och sen kör och hämtar henne och kör direkt sen. Vi får se, men dit ska jag. Jävla praktik. Den förstör väldigt mycket för mig tycker jag, var den tvungen att vara just nästa vecka jag som har så mycket tid i världen ju. Jolle fyller 25 och jag är ju egentligen "ledig" men just den veckan ska jag ha praktik, den kom lite snabbt så riktigt dåligt faktiskt (det krävs minst två veckor eftersom handläggaren på AF måste godkänna den i tid, lite svårt att godkänna det på en vecka). Jag skulle ju gjort tårta och hängt ballonger med Johannes namn på som jag köpt för länge sen. :( Blir lite deppad nu för jag har praktik på hans födelsedag från 0730-1600. Hur fan ska jag hinna till Klippet innan honom liksom? Får köpa en tårta och säga att jag har bakat den. Eller så får vi fira honom på söndagen. Fan vad kasst.


Så jag har mycket jag ska hinna med nästa vecka, jobbjakt och praktik, födelsedag, Odd Molly visning, gäster i Ödåkra på lördagen och då eventuellt Klippan på Söndagen och sen vill jag ju faktiskt vara med honom på hans födelsedag som är på måndagen och ja. Får kanske låna hans bil. Hoppas inte den pajjar just den dagen för det hade inte varit så kul. :(  Ohhh. Vädret gör ju inte min dag bättre heller.


Idag ska jag som sagt inte göra mer än att kolla på tvserier som jag har sparat till en dålig dag. :D Så smart.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards