jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av ♥ Janni ♥ - 12 oktober 2010 15:00





careless for reason, there's no need for
something inside you took control now, no
chasing no reason you recieve more
stay with the feeling take me over
no limitations and no wasting time

Av ♥ Janni ♥ - 12 oktober 2010 14:30


Så, när veckan är slut ska jag har sökt till alla utbildningarna jag kan tänka mig att gå. Vilka är då det? Ja, det vet jag inte ännu! Det är det som gnager. Har suttit hela dagen typ och kollat allt från utbildningar till bostäder och allt som hör till. Känns både hoppfullt och väldigt meningslöst.


Nu till den stora frågan...


Ska man flytta härifrån om det kommer till det? Visst jag ska klart välja vad jag själv vill och bla bla bla, jag hajjar det. Saken är att jag vet ju inte vad jag vill just nu. Ännu mindre vad jag vill efter jul liksom. Sen vet jag inte inte om jag orkar detta just nu. Där är egentligen bara en sak jag hade kunnat tänka mig att läsa och det är på hemmaplan faktiskt. Resten är bara massa jävla Plan B.


Fan vad jag svamlar nu! Hoppas det löser sig i mitt huvud.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards