jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av ♥ Janni ♥ - 24 oktober 2010 10:00


Idag är det inget vidare väder. Det blir jobbsök hela förmiddagen och sen handla och eventuellt en tripp till Jolles föräldrar. Vi ska klippa Sagas naglar och lite annat. Jag har ett fint rivmärke på mitt lår i form av en tass. Inte skönt. Men det ser fan kul ut.


Så, har en annan sak som jag är glad över också. Men det är inte klart så jag säger inget ännu. :D Kanske en oviktigt grej för andra, men för mig är det mest en kul grej!


För övrigt, är jag snorig som satan och täppt i näsan. Halsen gör inte lika ont längre så hoppas näsan släpper snart för jag har haft feber vissa mornar. :(


Det blev pizza igår kväll då vi verkligen var helt bort igår, sen blev vi så mätta att vi helt glömde bort chipsen!! Så de får vi äta idag istället. När vet jag inte, jag  åt pizza till frukost så kanske till lunch?! :p Jag förstår inte riktigt var det sega humöret kom ifrån och att båda kände likadant, men idag blir det andra bullar!


Bajbaj!  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards