jANNi    |♥|

Alla inlägg under november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 1 november 2010 15:30


Min helg har varit mycket mycket trevlig. Har haft full rulle, men det är lugnt. Vi var på kalas i fredags som sagt och kom hem och la oss halv ett cirka. Jag skulle upp klockan halv åtta och köra och hämta mormor och moster för vi skulle till Kungsbacka för lite shopping.


Det blev mycket shopping, fast bara en massa Mollysar. Så sjukt nöjd med mina köp alltså! Speciellt en kjol som heter Indy skirt! Alltså, nam nam! Vi åt lunch och drck kaffe uppe på Freeport och hade det trevligt i ett par timmar.


                     


Sen när vi körde hem däckade jag i bilen lite. Dock sov jag inte så länge, men ett par minuter åtminstone.


När vi kom hem skulle man ju pilla på sina nyköpta kläder, men jag hade inte tid. Jag värmde mat och sen satte jag igång med min förvandling för kvällen. Jag skulle först vara en pirat, men det sket sig rätt fort. Så jag köpte ett par läderrballor och kom på att jag skulle vara en domina istället. De behövdes inte så mycket till det, My hade en hel radda med nitsaker som var helt perfekta alltså! Det blev sjukt bra måste jag säga.


Dock drack jag inget för jag skulle till Klippan och då var jag tungen att köra, men det gjorde inget. Jag kom hem och visa mig för Johannes innan jag skulle plocka av mig allt! När jag hade tagit av mig peruken såg jag ut som en transa, endast med en peruksocka på skallen! Sjukt ofint!


Anywho. Gårdagen bestod av att mecka med akvarium och handla lite mat. Inget skojsigt att skriva om direkt.


hajhaj!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards