jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 3 januari 2011 13:00

Moshi Moshi!

  

Sådär. Jag var alldeles för slut när jag väl skulle skriva så jag sköt upp det till idag.

 

 Jag tror inte jag har dammsugat på evigheter fram tills idag. Dock har Johannes gjort det och det tackar jag för. För ett par dagar sedan tog vi ner granen. Det var när vi hämtade hem min plattv från Ödåkra. Den var död och ja, det fanns inte ett enda barr kvar när vi hade klippt den. Alla bara hoppade av! Snacka om kall vinter.

 

 Iaf det var skönt att bli av med den, även om den gjorde julen för mig. Bara lukten är jul. Så idag ska jag förlänga julen lite till med ett glas glögg, flaskan är ju öppen så vi måste dricka upp den. Inte för Jolle är någon glöggmänniska heller...

 

Okej, jul/nyår har varit väldigt jobbig för mig. Där har varit dagar då jag inte kunde komma ur sängen och bara ville dö. Fast jag inte är ensam så känner jag mig det. Jag har haft tankar om allt på en gång vilket har gjort att jag mått skit rent ut sagt. Jag tänker inte gå in på sakerna i detalj, det räcker så här.

 

 Igår gick vi ut och gick på en prommis. Vi tog med lite raketer och gick till hans föräldrar. Det var minus 3 grader och rimligt väder på eftermiddagen. Vi gjorde kanelbullar i lördags som vi tog med oss och bjöd på. När vi skulle hem däremot. AJAJ, kallt!

 

 Vi smällde lite raketer när hans lillebror kom hem och vi gick nästan alla på en tarrotkortläsning hos Jolles syrra som hade köpt kort och så. Jag kan ju säga att hon prickade in jävligt bra på hur jag mådde och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Det var som om alla dörrarna öppnades och hon berättade hur jag skulle tänka och handskas med situationen. Fick reda på att allt kommer lösa sig till slut så jag ser fram emot det. Jag får bara ta och njuta av det jag har och ta en dag i taget.

  

 Idag har jag dammsugat iaf. Känns inte som jag orkar det just nu, men jag var tvungen. Resten tar jag ikväll när jag kommer hem. Ska ut till Väla tror jag, eller stan, vet inte var Elle är så vi får se sen.

 

 

 

 Så nu måste jag hoppa in i duschen!

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards