jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 8 januari 2011 16:30

  

 

 

 

1. Gjorde du något med bloggen i år som du aldrig gjort förut?

Jag tror inte jag gjorde någon annorluna med just bloggen. Bara ändrat lite layout och sådant, men det har jag nog gjort lite när som liksom.

 

2. Höll du dina Mollynyårslöften?

Jag hade faktiskt inga mollynyårslöften. Brukar inte göra löften då jag aldrig håller dem. Hehe

 

3. Vilka länder besökte du och vilka Mollysar använde du mest?

Jag åkte till Kreta med mamma för andra året i rad. Jag tror att jag har använt min #738 Looking good feeling good jacka i chalk mest.

 

  

 

4. Vilket datum från Molltyåret 2010 kommer du alltid att minnas?

Tror inte där är något speciellt datum faktiskt.

 

5. Största Mollymisstaget?

Jag köpte en kofta som jag inte har nummer och namn på just här. jag har inte använt den, så tror jag säljer den snart.

 

  

 

6. Bästa fyndet?

Jag tror att jag skulle säga min #390 Cotton Angalise i chalk som jag införskaffade till ett väldigt rimligt pris på tradera. Jag köpte även en #791 Anglais Wraparound i chalk på tradera för ett par hundralappar där det var en massa fläckar som gick bort med lite klorin.

 

    

  

Vilket Mollyplagg spenderade du mest pengar på?

Min #230 Fonda dress i chalk var faktiskt det dyraste plaggen. Även om jag har svårt att tro det nu. Haha... Men när jag var på Freeport i november köpte jag nog de näst dyraste plaggen för 2010. Det var #40 Indy skirt i multi och #779 Billion Stitch Bow Blouse i chalk. jättenöjd med min runda på Freeport.

 

      

 

 

8. Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag fick hem min fina tunika som jag inte har namnet på.

 

  

 

9. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om Mollyåret 2010?

Jag tänker nog mest på M.I.A - Paper Planes som jag kopplar med Mollysar. Andra låtar som jag kopplar med det gångna året är Swedish house Mafia - Miami 2 Ibiza,  Spankers - Sex on the beach, Edward Maya - Stereo Love, Rasmus Seebach - Natteravn & Yolanda Be cool - we speak no americano kanske är den mest ihågkomna låten av 2010.

 

10. I vilka plagg tillbringade du julen?

Tunikan som jag inte kan namnet på, ett brunt spoilerlinne, en powder underskirt och min #779 Billion Stitch Bow blouse. sen bytte jag om till mina #578 ka-ching trousers och fina #265 fonda coat båda i chalk. Mysigt!

 

          

    

 

11. Fick du någon Mollyjulklapp i år?

Jag köpte mina ka-ching trousers och min fonda coat till mig själv i julklapp! :D

 

12. Största Mollyupptäckten, som du inte trott om dig själv?

Jag hade tusen gånger om bestämt mig för att absolut inte köpa en #469 Long lovely Knit cardigan ever. Jag kunde inte till sist kämpa emot när jag såg en i Dark Grey på 70% i mellandagarna så jag klickade hem den och jag älskar den sååå mycket. Sjukt att man kan ändra uppfattning om något så fort!? Jag vill ju ha alla färgerna nu, nästan...

 

  

 

13. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jag gillar lager på lager och gärna söta saker med spets. Mycket strumpor också, jag älskar mina Jaquard Long Socks i Royal.

 

  

 14. Vilken kändis såg du med Odd Molly på sig?

Jag har bara sett i tidningar och det är ett par styckna, men ingen IRL.

 

 15. De bästa nya människorna du träffade?

Jag har inte direkt träffat någon ny under 2010. Jag stod dock och demade tillsammans med två kvinnor vid två olika tillfällen som jag fick jättebra kontakt med.

 

16. Skall du fira nyår i en Molly, vilken?

Jag firade i min #57 A-One silk Short Dress i lite lilac. Tycker den passar bra till fyrverkerierna.

 

  

 

17. Tror du 2011 kommer bli bättre Mollyår för din smak än 2010? Säger bara en sak... Definitivt!

 

                       

 

 

 

     

 

 


Av ♥ Janni ♥ - 8 januari 2011 15:30


Idag handlar dagen mest om att sitta vid min lila älskling. Jag har ännu inte orkat komma igång med att fota ännu, men det kommer väl det med. Om ett tag ska vi iväg och handla lite mat, ikväll blir det hemmagjorda köttburgare, vilket alltid brukar uppskattas av de flesta.

 

Det blir inget party ikväll utan vi får boka om. Jag är ändå trött idag så kanske lika bra! Vem vet?

 

Jag hade tänkt att jag skulle försöka göra en molly lista för 2010, men har inte orkát. får se om jag giter nu kanske.

 

Ett ögonblick pls...

 

 

  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards