jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 12 januari 2011 18:00


Jag har fyra saker reserverat hos Malin på Deepfling, men inte allt som jag ville fanns eller ja annars var de slut i min storlek. Vi får se om jag tar bort något eller om något annat som jag vill ha kommer upp i min storlek. Det är ännu ett par dagar innan de första varorna kommer in så lite tid finns.

 

Jaha, en tråkig tisdag har det varit för min del.

 

 

 

   

Av ♥ Janni ♥ - 12 januari 2011 16:00



Det är så typiskt. Så tänker jag ta bilen till Ödåkra idag för Jolles bror skulle låna den imorn. Ja, tack där är ingen bil på parkeringen inte. Skitkul. Snacka om onödigt att ens göra sig i ordning liksom. 

 

Iaf.. här är tunikan som jag köpte på KappAhl och mitt nya skärp från H&M.

 

      

 

  

 

Tunika - KappAhl 

Skärp - H&M

Strumpbyxor - Gina Tricot

Strumpor - Odd Molly

Underklänning - Odd Molly

Kofta - Odd Molly 

 

 

Nåja, får väl tina lite köttfärs för jag tänkte lite tacos ikväll, det var egentligen kyckling på schemat men eftersom vi varken hade purjolök eller bacon hemma blir det kyckling en annan dag. NÄR JAG KAN HANDLA.

 

Sen måste jag äta upp mina rester någon dag (lite svårt när frukosten och lunchen består av samma saker varje dag), jag snodde lite eftersom vi gjorde så mycket korv stroganoff igår. Men gott blev det!

 

Suck, nu får jag ju inte se min kalender förrän på fredag. Nej, vänta då ska jag ju tvätta. Fanken!

 

 

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 12 januari 2011 12:00

Moshi Moshi!

 

Jag var inne på en sida som heter CharlotteGöteborg igår som också finns som affär uppe i Göteborg såklart. Iaf.. jag var på jakt efter lite realiseringskläder och fann en klänning från Branting som jag tyckte vad jättefin.

 

Jag fick paketet precis, dock ligger det i Ödåkra, men min plan har varit att jag ska dit idag, för jag sa hämta lite stuff som jag behöver. Möjligt en vända på Väla, men har fått min kalender som legat där ett par dagar. :)

 

Så jag åker efter jag har ätit lunch vilket blir sent som vanligt. 14:00 om jag är hungrig.

 

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 12 januari 2011 10:30


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards