jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 15 januari 2011 18:00

Moshi Moshi!

 

Idag har det inte varit många knop. Carro var visst dålig så det blev ingen stan idag. Jag var inte direkt sugen iofs med tanke på hur vädret är. Man kan ju inte gå ut för all denna slask. Antingen ska snön försvinna nu eller så får den vara kvar... UTAN SLASK!

 

Jag har varit och handlat och idag blir det hemmawok, det var riktigt längesen jag gjorde det. Måste varit i min gamla gamla lägenhet på Berga, som jag btw saknar enormt mycket. Så ser fram emot maten ikväll. Ska göra mat om en halvtimme tänkte jag.

 

En sak jag har funderat på. Vi har inte använt vårt köksbord för att äta vid en enda gång. Jag och Carro satt där när jag hade henne här förrförra året. Annars är det mest en avlastningsplats, vilket är skam för det är ett jäkla fint bord.

 

Det var ju inte detta jag skulle prata om. Nej, jag har hittat ännu en sak som jag vill ha... Hagalen!

 

Denna underbara kappa har återigen kommit från Chillnorway. Min mamma har en från höstens kollektion i Dark grey, den är super fin men verkligen inte min färg, så nu när den kommer i två nya är jag skiiiiiit sugen.

 

Underbar eller vad!? VILL HA!!

 

 

      

 

Johannes kollar på fotboll och jag har väldigt tråkigt idag faktiskt. Egentligen är jag inte så sugen på att hitta på något ändå så jag ska inte gnälla heller. Men som ni vet så är jag bra på det, ni får ta det med en nypa salt. Jag är sådan.

 

 

 

     

 

 


Av ♥ Janni ♥ - 15 januari 2011 13:30


Jag säger bara en sak, det är något fel på mig. Jag måste ge Johannes mitt kort, eller det hjälper ju inte när jag kan alla nummer på det. Hehe... ehhh... weirdo...

 

Iaf... dessa saker väntar jag nu på.

 

 

  

       

Vilket betyder att jag med gott samvete kan sälja min Hunters.

 

 

Jag ville ha en fin ljus sjal som inte var blekrosa som min Ester Eleonora. Ka-ching!  

 

 

 

Dessa marmerlucker och cardiganen har jag beställt i matchande färger, sen om det blir bra det vet jag inte. Iaf så tog jag ljus vintage rosa, beige i både cardigan och brallor och ett par vita marmelucker. Vadå Madicken!  

 

    

 

Tjohej!

 

 

 

Sen hittade jag dessa finingar som är liknade mina korta kärringstövlar. Mina stövlar från Ellos däremot ser hemska ut för där är saltfläckar på dem. Så mycket från Impregnering! My ass... Iaf...   

 

 

Ha en underbar helg alla!

 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards