jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 16 januari 2011 21:00

Moshi Moshi!

 

Idag har jag tagit mitt pick & pack och åkt till Ödåkra. Jag ska sova här i ett par dagar framöver. Har tagit med Saga då Johannes aldrig orkar tömma hennes låda. Han är precis lika larvig som min mamma, haha.

 

Så Maja och Saga har träffats för första gången och det gick faktiskt rätt så bra. Inte så värst mycket bråk, lite fräs och någon tass i vädret. Dock när Vince fick syn på Saga blev det andra bullar. Han skrek på henne och det blev nästan catfight. Han är så jävla ding de kattfanen.

 

Jag tog med mig fisken jag hade tinat som vi egentligen skulle ätit idag, men jag och mamma åt den istället. Den blev lyckat! jag har gjort min första fiskrätt, så nu blir det mycket fisk, för det är nyttigt.

 

Katja kom på ett litet besök under eftermiddagen för lite kaffe. vi snackade Mollysar off course!

 

Mamma var ju bara så tvungen att gå på IKEA för att köpa en filt, så 18:30 ca stack vi upp där och jag handlade faktiskt en datorknähållare, heter det så? den funkar iaf jättebra så glad att jag köpte den.

 

Så nu har vi kollat på Solsidan och Timeout och jag har allmänt tråkigt, rätt så vanligt numera.

 

Annars satt vi och drack rödvin och kollade på Odd Mollys produktbilder och dreglade. Ja, vi är störda!

 

Ha en trevlig kväll!

 

 

  

 

 



Av ♥ Janni ♥ - 16 januari 2011 12:00

Moshi Moshi!

 

Jag har äntligen lyckats bestämma mig (tror jag, haha) för vad som ska beställas inför våren. Jag beställde igår morse från Ajabaja, jag satt egentligen i Fredags kväll och suckade mig igenom den sega sidan som det är för tillfället. Dock kraschade sidan kl elva och jag fick nog och stängde av den och la mig hos en redan sovande karl.

 

Jag gick upp halv åtta för jag vaknade då och tänkte lika bra att gå in och beställa innan de kommer allt för mycket folk. Så det gick ju betydligt mycket fortare (dock fortfarande slött) att klicka sig rundor och jag beställde till mig och mamma eftersom hon ville handla från Ajabaja. Så jag tänkte jag kunde vara med på ett eller annat hörn.

 

Nå, ni kanske är nyfikna på vad jag har köpt (eller inte, hehe vem vet)?

 

 

 

Detta var allt för den här gången! 

 

 

 

     

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards