jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 22 januari 2011 18:30






  

Av ♥ Janni ♥ - 22 januari 2011 15:30


Ja, alltså jag har ju inte riktigt haft tid att sitta och höka vid datorn hela dagarna som jag är van vid. Jag har haft fullt upp med skolan.

 

Jag har inte ens orkat fota kläderna jag har fått. Men det tar vi vid ett senare tillfälle. de två koftor jag beställde från Ajabaja har iaf kommit så de skickas nog på måndag. YAY!

 

I tisdags var jag och mamma hos farmor och hälsade på med lite fika så då hann jag inte läsa någonting av det vi skulle. Vi handlade lite mat och jag lite alkohol till nissen där hemma. 

 

Onsdagen innebar lite läsning när jag kom hem men ja, jag var så trött så jag somnade till lite hela tiden tills jag till slut sket i det och gick i säng.

 

I torsdags kväll åkte jag hem igen så Johannes kom och hämtade mig och Saga i Ödåkra. Vi åt pizza för jag orkade inte göra någon mat.

 

Saga och Maja bondade lite innan vi åkte hem, så det var ju lite trevligt. Inte för de kommer minnas varandra om det träffas en gång till.

 

Som sagt det har varit mycket för mitt lilla huvud så jag har varit enormt trött, men det verkade 90 % av hela klassen tycka så skönt att alla tycker det är en omställning. Vi har haft skola sen i måndags och gått nästan hela dan varje dag och det suger ur musten ur en.

 

Nästa vecka är inte lika tuff i skolan, men det blir grupparbete efter så, lika jobbigt det med. Jag är ledig fredag så det ska bli skönt med en dag där jag är själv hemma. Det är ju jätteskönt med helg, men jag vill vara lite ensam också.

 

Vi fick vår första uppgift i tisdags som vi redovisade igår. Det gick bra. Finns inte jättemycket att säga om det. Det var en SWOT-analys om vårt val att studera på socialhögskolan. Ni vet, styrkor, svagheter, möjligheter och hot. Det fanns rätt mycket hot kom vi alla fram till, men sen såg vissa hoten som möjligheter, så det var väldigt blandat ändå kändes det som.

 

Jag försöker inte gå lika ingående på alla dagar som om jag hade skrivit om var dag i flera olika inlägg utan bara nämna varför jag inte har bloggat. Iofs, ni kanske inte bryr er ändå så! ;)

 

Ännu känns det som om jag har valt rätt, även om jag inte skulle ha gjort det kommer jag gå färdigt första terminen iaf.. man kan ju ändra om sig efter att man ångrat sig första gången också, ni vet ju hur jag är! haha

 

Idag har vi varit och kollat på sängar. Så vet ni det... ni kan ju tro att sängen vi har här var ännu hårdare än vad man mindes innan man provade i butiken. :P Men en investering i säng är nog en bra idé.

 

 

  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards