jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 23 januari 2011 17:30

Moshi Moshi!

Jag har nästan läst allt vad jag ska läsa ikapp. Jag kan inte läsa det som är till föreläsningen imorn då jag inte har de två böckerma. Men jag ska träffa en tjej imorn som säljer en del så jag får ta och köpa lite av henne då.

 

Igår gjorde vi ju inte mycket mer efter att vi kom hem från Sova. Vi gjorde mat, handlade och körde hem till Jolles föräldrar och kollade på 2012. Jag är en aning orolig för den 21 dec 2012 faktiskt, inte jättekul heller att det är mina föräldrars bröllopsdag.

 

Iaf...

 

Idag var det meningen vi skulle köpa ny säng, men det blev inte så, eller jo det blev ju så. Typ.. vi har köpt ny säng... Tar ca två veckor innan den levereras så det är ju rätt nice.

 

Var hos mamma och pappa en kort runda och sen körde vi till Familia för vi ville äta Elmaco Chicken. Så en snabbis där inne hann vi ju med, sen var det mat och sen hem.

 

Egentligen ska vi handla, men det giter vi nog inte. Hehe

 

Jag håller på att skumma lite info angående vårt grupparbete. Det skulle vi göra och sen ses efter föreläsningen kl tolv för att antagligen dela upp och diskutera mer ingående.

 

Det var inte direkt att folk var pigga på att börja göra massa med det i fredags. Eller ja, tre gick hem, jag däribland och två stannade kvar. Den ena bara för hon skulle bli hämtad halv fyra, jag menar varför ska hon försöka få oss att stanna kvar bara för hon måste liksom. Jag tycker inte om sånt.

 

Iaf jag har kollat lite info och sparat länkar so jag skickat till min mail så får vi se imorn, känns ju som vi måste dela upp det lite. Det är som tur det inte något skriftligt som ska in utan bara en presentation, så hur man gör med sin del kvittar ju.

 

Nej, fan nog pratat om skolan.

 

Jag hoppas mina koftor skickas imorn! Jag vill ha dem nu! Gärna imorn, men det är nog inte troligt. Om ni inte minns vilka det var så var det dessa två från Ajabaja som jag väntar på just nu:

 

 

#233 Lovely Knit, Dark Berry.

 

 

     

#233 Lovely Knit, Dark Apricot.

 

Nej, jag har inte tid med att sitta här, men det är så svårt att inte göra massa kul på datorn istället för att spåna på statistik.

 

 

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards