jANNi    |♥|

Alla inlägg under januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2011 20:30


 

Ohhh! Jag kan inte få rätt på texten på min blogg när jag använder min bärbara dator, precis som om den inte fattar eller om den inte ens existerar. När jag ändrar blir det inte den som det ska bli eller så blir det blandat av olika inte för att snacka om storleken då! Det är riktigt jävla störigt. Jag vet inte hur det ser ut på era skärmar, men på min ser det fördjävligt ut! Orka logga in på den stationära och ändra om jag bloggar på den bärbara.... suck...

 

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2011 20:00

Moshi Moshi!

 

Mitt paket från H&M innehöll ett par brallor som passade. det var ett par puderrosa byxor i mycket stretchmaterial vilket jag vet betyder att de nog töjer sig så jag måste fundera på det i så fall. Fast för 200 kr så tycker jag de är himla snygga. Får fin bakdel åtminstone. Mitt paket som kom från Campadre inne höll dessa två sötnosar.

 

 

 

          

Rosa. Jag tror jag tycker denna färgen är finast faktiskt.

Fast båda är fina.

 

 

    

Denna är beige, enligt beskrivningen,

men jag hade nog sagt off-white eller nått ditåt.

 

 

    

Fina detaljer.

 

 

Förlåt de är lite skrynkliga. De var inte direkt de lättaste plaggen att stryka. Speciellt inte heller med ett nyfiken kissemiss på strykbrädan!

 

 

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2011 15:30

 

Idag har jag fått ett paket från Campadre som jag har väntat på i evigheter känns det som. Den 14 dec beställde jag ur kampanjer Du & Jag som ni minns, det skulle vara levererat mellan den 27-31 dec. Lite sent.

 

Det kom också ett paket från H&M, ett par byxor bara. Hoppas de passar för jag hade tänkt matcha lite sommarmollysar till dem! Så håll tummarna.

 

Så strax åker jag till Ica i Klippan och handlar lite som vi glömde igår och hämtar ut mina paket. Ihhh....

 



  

Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2011 13:30

  

  

    

  

  

  

 

  

 

 

Dessa tänker jag nog sträva efter till vår & sommar. Givetvis kommer det illkomma massor av saker också, det lovar jag. *hahahaha* 

 

Dessa plagg är de plagg jag kände att jag kunde använda och matcha med lite av det jag redan har. Jag har också bestämt mig för att sälja lite som jag inte använder så mycket. Kvittar hur mycket jag inte vill. Så är livet, även om detta klassas som ett I-landsproblem! :D


Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2011 12:30


Kolla in vårkollektionen här.

 

Kolla sommarkollektionen här.

 

 

Wunderbar! 

 

 

 

 

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 11 januari 2011 11:30


Jag kan ju säga att jag har fått lite smått panik. Hur man kan få det av kläder det har jag inte den blekaste. Där är helt enkelt för mycket för att min lilla hjärna ska kunna tänka klart. Liksom ett par basfrågor som snurrar i huvudet just nu är:

 

  • Var ska jag förboka?
  • Vad ska jag förboka?
  • Ska jag ens förboka?
  • Vågar jag vänta tills de kommer ut i butik?
  • Tänk om inte butikerna tar inte det jag vill ha?
  • Hur ser de ut IRL?
  • Vilken storlek ska jag ta?
  • Den finns inte i en 0:a, funkar en 1:a då?
  • Jobbigt att inte få prova, ska jag chansa?
  • Vilken modell ska jag ta?
  • Vilken färg ska jag ta?

 

Öhhh....

 

Jag är lite yr just nu... ska jag bara skita i det?

 

Man kan förboka på Deepfling, Lisen, MadsogMille, Chicas&venner vad jag har sett än så länge.

 


        

Av ♥ Janni ♥ - 10 januari 2011 15:30


Ibland känner jag att jag bara vill bygga ett eget hus, att göra ett från scratch. Jag vill också renovera ett ruckel, skillnaden är att det blir två olika hus. Dock har jag inte direkt den expertisen, men jag är ju tillsammans med en som envisas med att han ska bygga eget. Om det nu någongång sker så är jag med på det. Jag vill bara inte ta vatten över huvudet.

 

Jag råkade hitta lite fina inredningsbilder som gjorde mig återigen sugen på ett gammalt hus.

 

          

Bara kolla in detta golvet. Så fiiint.

 

 

  

Där kan man nog sova som en prinsessa.

 

 

Eller vad sägs om ett stenhus?

 

 

       

Vad mysigt med lite kuddar och ljus det hade blitt! 

 

 

 

Vilken stil har du?

 

 

 

  

 

 

Av ♥ Janni ♥ - 10 januari 2011 14:30


Jag ville mest uppdatera er om fler godbitar från den kommande kollektionen från Odd Molly.

 

 

 

Jag ska absolut försöka göra en lista på vad jag egentligen vill ha, men det är så svårt.  

 

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards