jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 14 februari 2011 08:30

Moshi Moshi!

 

Helgen har inneburit renovering och mcyket annat. Dock inget plugg överhuvudtaget. Jag hade inte kunnat koncentrera mig så jag hoppade faktiskt över det denna helgen. Jag målade i fredags kväll och i lördagsmorse. Jag kände att jag inte orkade vara hemma så jag körde ut till Pålsjö och gick en liten runda, var på IKEA och sen handlade jag mat och sen åkte jag til mamma och pappa och plockade hem en låda med lull lull, det behöver vi verkligen!

 

Förra veckan körde jag ju till skolan två gånger fast det skulle bara varit en gång. Jag hoppas inte jag behöver köra mer än idag (hoppas på mitt studentkort har kommit så kan kan köpa med rabatt, det går ju ut idag!). Idag ska jag åka hem till mamma och pappa efter skolan och hämta en hel bunke kläder eftersom klädkammaren är finito! Nu behövs nog bara några lådor. Vi orkade inte organisera allt igår eftersom vi var lite trötta. Så jag får köra en planering kanske imorn samtidigt som jag tvättar, ifall jag måste handla något eller så. Jag tar dock med mig lite fler underkläder och tyglådor ifall det behövs.

 

Jag ska även åka inom IKEA också när jag ändå är där. Giter inte köra in där en annan dag bara för att det ska va så.

 

Tänk va mycket tid man har för man går upp en timme för tidigt! Det borde jag göra fler gånger... eller inte...

 

Idag är det Alla hjärtans dag och jag kommer inte få något (fast jag innnerst egentligen hoppas att han kommer på det...)

 

See ya later!

 

 

 

 

  

 

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards