jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 15 februari 2011 20:30

Moshi Moshi!

 

Jag ligger i sängen som står ute i vardagsrummet och myser med datorn en stund. Dagen har halft inneburit undanplockning och lite tvätt. Jag har iaf fått in alla kläder i klädkammaren, men organiseringen gör jag inte förrän tentan är över. För från och med torsdag måste jag ligga i med pluggandet!

 

Jag skulle tvätta tre maskiner idag också så jag tajmade in det med klockan så det precis skulle gå. Såklart funkade inte den ena maskinen så jag missade en tvätt. Lite småirriterande, men va fan gör man. Annars har jag tvättat en massa mollysar och annat i vaskarna. :D Det var lite skoj faktiskt.

 

Imorn blir det skola, vi har ett seminarie och efter det ska vi pyssla lite med vår poster som vi behöver till vår redovisning FMLS på fredag. 

 

Senare i veckan blir det golvläggning och förhoppningsvis får vi en säng. Den kommer kanske på fredag.

 

I helgen ska jag till mormor och plugga. Jag måste helt enkelt plugga!

 

 

 

 

  

 

 





Av ♥ Janni ♥ - 15 februari 2011 20:00



     

Pålsjö i lördags!

 

 


    

Lite dassig, men det var den enda som inte var suddig.

 

 

 



  

Riktigt fin utsikt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards