jANNi    |♥|

Alla inlägg under februari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 9 februari 2011 20:00

Moshi Moshi!

 

Det är redan torsdag imorn! Både helgerna och veckorna flyger iväg, det är sjukt. Ja, i måndags var det ju skola och vi började kvar över åtta! Usch och fy!!! Dock slutade vi klockan elva så det var heeeeelt okej! Jag tog bilen, eftersom jag skulle hämta saker i Ödåkra på vägen hem. Så jag ringde mamma och åt lunch på väla och bestämde att vi skulle se på hennes och min lediga dag på fredag.

 

Tisdagen vaknade jag av att dingdongen på stationen satte igång. Jag visste det skulle bli blåsigt, men inte så blåsigt. Så tågen gick inte på hela förmiddagen. Någon ledning har visst blåst ner någonstans efter Klippan.

 

Jag var ju tvungen att köra en gång till men det fick jag ju göra om jag ville till skolan. Det var en lång dag och jag var inte på g sen när jag kom hem.

 

Idag var jag ledig och satt mest med tentor och böcker och hade tråkigt för mig själv.

 

Annars går det väl sådär med renoveringen av garderoben. Han är så petig med spacklingen så han har spacklat tre dagar i rad nu... ehh... Okej, det är väl rätt viktigt, men jag vill måla nu! hihihi

 

Så i helgen ska det vara färdigmålat för hylluppsättning och grejer. STORSTÄDNING SÄGER JAG BARA! Här är så dammigt från slipningen så det är inte sant...

 

Senare i nästa vecka ska vi ta ut allt från sovrummet och lägga in golvet där i väntan på den nya sängen som kommer om 1½ vecka typ. Så bort med den gamla och in med den nya sängen. GUD JAG LÄNGTAR!

 

Så under nästa vecka måste jag plugga, plugga inför min tenta vecka där det blir plugga, plugga, plugga, plugga! :S

 

Imorn är det skola men slutar ett så då ska jag åka till Familia och fika med Carro när hon har slutat jobba.

 

Hejsvejs!

 

 

 

     

 

 



Av ♥ Janni ♥ - 6 februari 2011 16:00

Moshi Moshi!

 

Varför går helgerna så himla fort!?

 

Igår hände inte jättemycket, vi var nere på hans firma och kollade klinker till hallen. Vi ska lägga golv i sovrummet och hallen nu och vill ha klinker vi dörren. Det blir lite äckligt smutsigt och vill inte ha det på trägolvet.

 

Jag pluggade lite, men kunde inte hålla motivationen uppe så länge där... tyvärr gick tiden alldeles för fort.

 

Vi kollade på "It hurts when I laugh" och "AFV" till maten, som var lax och pärer, inget märkvärdigt. Sen var det visst melodifestivalen, men det sket jag i. Var inte direkt på hugget för dålig musik.

 

Imorse kunde jag inte heller sova, varför kan man inte sova länge när man kan och sen när man måste upp i ottan då vill man nanna hela dan!?

 

Iaf, det blev frulle efter ett tag i sängen och då till Disneydags. :D Mitt nya favvis program. Lilla sjöjungfrun! ihhh

 

Sen åkte vi till Bauhaus och köpte hyllplan och gipsskivor. Sen blev det storhandling när vi ändå var där. En lite Elmaco variant på vägen hem. Gipsskivorna är uppsatta nu. Hyllplanen är kapade och klara. Så nu ska vi spackla, slipa och måla innan hyllplanen kan sättas upp! Öhhh, så alla mina kläder ligger på soffan, alltså här ser ut som ett bombnedslag med allas akerna från klädkammaren ligger överallt... suck...

 

 Jag satt precis och hökade på en annons på Tradera, men jag fick inte den. :( Blev lite ledsen faktiskt.

 

Nu ska jag iaf försöka läsa klart EN bok, det måste jag! Annars, ja då jävlar!!

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 4 februari 2011 20:00



Jag älskar Fredrika Stahl!

Av ♥ Janni ♥ - 3 februari 2011 21:00

Moshi Moshi!

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det har väl inte hänt sådär jättemycket så kanske därför.

 

Måndags och tisdags innebar skola. Två långa dagar vilket tröttade ut mig så tisdagskvällen var jag däckad i soffan mest hela kvällen, men det hade jag bestämt mig för från början. House startade igen efter julen så Jolle skulle ju klart se det. Det var knappt så jag klarade vara uppe.

 

Jag tog riktigt sovmorgon igår då jag var ledig. Det var skönt faktiskt eftersom jag sovit lite dåligt de senaste dagarna. Kollade lite på Gossip Girl, läste lite och sen hämtade jag säng tyger hos mamma som vi valde senare på kvällen. Jag var inom City Gross, där jag träffade Carro som satt och pluggade på Espresso House.

 

Idag tog jag lite mindre sovmorgon och kollade cougar town till min frulle. Jag satte mig sen och läste och är nästan klar med det jag skulle.

 

Jag är lite trött nu efter mycket läsande, men jag ska in i sängen och läsa det sista i "Intersektionalitet i socialt arbete". Jag måste...

 

 

  

 

Av ♥ Janni ♥ - 3 februari 2011 16:00


Av ♥ Janni ♥ - 3 februari 2011 15:30



Så kan det gå!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards