jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av ♥ Janni ♥ - 1 mars 2011 22:00

Moshi Moshi!

 

Det känns som att det enda jag måste göra återigen är att läsa, läsa & läsa lite till. Allt är liksom inklämt på två veckor för sen har vi gruppgrejer, undersökningar, intervjuer och andra saker som ska göras. Tentamen om tre veckor ca och efter det kommer vår fältstudie vecka som btw kändes som år framåt i tiden när vi började, men den är i slutet av mars. Sen blir det en paper på det... Okej, det är mars nu och snaaaart är våren här. Drygt en månad kvar tror jag, påsken blir nog fin, det brukar ju komma runt den tidpunkten. Hoppar gärna över till delkurs III nu!

 

Dagens bild ska vara en bild på någon som jag kan berätta allt för... men om jag ska vara helt ärligt håller jag nog allt för mycket för mig själv. Visst, jag kan verka öppen och sånt men egentligen är jag inte det. Känslor är det värsta för mig att prata om. Kan ju tycka att det är ett problem hos män, men det finns hos kvinnor med! MEN det finns ju klart people som jag berättar mycket för. Carro är en sån som jag babblar på och kommer på efteråt att det kanske jag inte skulle sagt, men sen reagerar hon inte, så det var inte så farligt och säga det det jag just sa. Så hon vet rätt mycket om mig egentligen. Hajjar ni? :P


  

En bild från..  ja när var det? Det känns som sommaren 2007 iaf. En mycket bra sommar enligt mig! Underbara, söta Carro!

 

Annars var det en kort dag i skolan, så jag skulle köpa lite böcker, en till denna delkursen och två till nästa, jag tänkte jag passar på nu när hon ändå hade böcker till nästa delkurs. Jag vill inte stå här sen precis som jag gjort med de andra kurserna och inte hitta böcker. Okej, det går rätt så bra att hitta, ännu har jag inte beställt någon ny bok, så lite pengar har jag ju tjänat på det, men ändå! That I like. Ska köpa ytterligare två imorn, sen har jag nog bara två kvar?! Kan det vara möjligt! Tänk att jag slipper tänka på det framöver. YAY!

 

Jag skulle inom apoteket, men hade inte pengar så fick åka hem och hämta ut i Klippan. tog en cheeseburgare till lunch då jag inte hade med någon idag. Så sen har jag inte gjort mer än att kolla på en himlans massa serier som jag hade glömt bort, måste ju säga att det är bra med skolan och mycket tankar kring det för då kan jag ha värsta serie dagar helt för mig själv!

 

Imorn är dock en väääääldigt lång dag. Vi har två überlånga föreläsningar om tråkigt skit och man är så mör efteråt... Samma med torsdag, men lite kortare dag då. Dock kommer det bästa sen:

 

JAG HAR LÅNGHELG! Fredag-Måndag. Det innebär att det blir en hel del läsning för min del eftersom jag inte riktigt känner mig på G nu. Kan det vara att jag håller på att bli sjuk? Igår gick både Jenny och Desiré från föreläsningen.

 

Jag har försökt att inte babbla på om skolan, jag vet inte om ni tycker det är intressant eller om det är helt löjligt att jag tror ni tycker det...? Eftersom jag spenderar en väldigt stor del av min vakna tid i skolan, tankar kring skolan, läsandet, skrivandet, gruppsakerna så har jag rätt mycket skola i mitt huvud.

 

In other news... kan jag ju säga att jag har köpt mig en ny vårkappa. Jag ska sälja min ena Molly kappa för jag har hittat en annan. Omväxling förnöjer som man sär! Haha, sär...

 

Jag missade förresten Oscarsgalan igår, jag fick hjärnsläpp och gick i säng när klockan var 22:00.. piggberg?! Var det någon som såg kanal fems förkortade version? Details pls?

 

En fråga till, någon som har något kul tips på sommarjobb som man kan söka? Jag skulle vilja ha ett jobb som för en gång skull är kul!!

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards