jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av ♥ Janni ♥ - 6 mars 2011 21:30

Moshi Moshi!

  

Som vanligt säger helgen bara swoosch förbi och jag hinner inte mycket heller. 

  

Vi har iaf bestämt vilken tapet vi ska ha, tror jag. Det är en silvrig mojäng, eller blå. Alltså vi är nog färgblinda båda två. 

 

Vi har fan inte lagat mat en enda dag alltså. Isch... känner mig jävligt onyttig efter denna helgen. 

 

Igår hade vi lite filmkväll i sängen, tyvärr somnade Jolle som vanligt och jag vågar ju inte se på zombiefilmer ensam. Jag hade faktiskt mardrömmar hela natten om zombies. Hemskt var det!

 

Idag sov jag faktiskt ända till nio och sen satte jag igång Disneydags och vi åt frulle till det.

 

Sen åkte vi till IKEA och skulle köpa badrumsmöbler, men vi ångrade oss när vi såg kvalitén på skåpen. Då sparar vi hellre och köper Godmorgon som vi ville haft från början. Dock köpte vi två hatthyllor, eftersom dörren alltid öppnats inåt har vi inte kunnat ha någon, men nu när de bytte dörrarna i huset öppnas den tack och lov utåt. Så vi ska sätta upp dem i veckan och lägga resten av golvet. Jag orkar inte leva med skit över allt. Eller ja, skitet har ju stått en stans innan ex. ett tomt akvarium som nu står så fint i vardagsrummet och tar all plats.

 

Vi åkte sen till City Gross och handlade det nödvändigaste för veckan. Dagens middag blev kyckling och en jäääääävligt stark potatissallad. Fan jag kunde inte äta den så jag tog två mackor sen till Solsidan.

 

Jag har haft lite små ont i huvudet hela eftermiddagen och jag antar att jag kommer lägga mig i sängen klockan 22:00.

 

Här har vi dagens bild, den 15:e bilden: En person som du vill vara med.

 

  

 Ja, det är ju min älskling som just nu ligger och sover gott. Honom vill jag vara med precis i detta ögonblick.

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards