jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av ♥ Janni ♥ - 8 mars 2011 10:30

Moshi Moshi!

 

Alltså jag vet inte varför jag inte skrev igår. Jag var ju trots allt ledig. Jag hade bestämt att jag skulle vara lite nyttig igår efter jag kollat på Smallville så jag städade och senare läste jag lite i böckerna som jag skulle gjort i helgen. Så jag är faktiskt nöjd med gårdagen.

 

Idag är en kort dag i skolan, men min del av klassen börjar 13:15. Detta är väldigt tradigt för mina tjejer har alla hamnat i den andra halvan, haha. Hur det lyckades med det det är an helt otroligt. Okej, jag har ju iofs inte riktigt tid att umgås med dem i skolan under denna kursen, eftersom vi kommer ha övningar med vår basgrupp hela tiden nu i typ två veckor så kommer vara med dem hela tiden. Men ändå, jag hade först Sükran i min grupp så jag blev ju überglad att iaf någon skulle vara i min den av klassen, som btw är 13 pers och andra delen är fan 22, MEN hon ska opereras så hon kommer antagligen missa hela delkursen. Vilket jag hörde av någon att hon måste göra om allt då... vilket suger! Men jag håller iaf tummarna för hennes operation! Det känns ändå som att man kommer gå om varandra ju! Känns som jag inte kommer träffa dem på hela delkursen, så vi får helt enkelt hitta på något som vi gjorde i fredags när vi åt lunch på Haket och bara snackade skit. Det är väldigt skönt att inte bara ses i skolan hela tiden. Eller plugga till tentan tillsammans den 25:e.

 

Iaf... så idag åker jag in med tolv tåget och sen hem vet jag inte ännu. Vi slutar tre, men jag har fått min jacka och den är jag riktigt nyfiken på. Plus om det var mina mobilskal som kom förra veckan. Så jag vet inte än! Alltså förra veckan var ju murder så jag orkade helt enkelt inte åka och hämta skalen. Att vara i skolan i flera timmar är inga problem, men att sitta på föreläsningar rakt upp och ner det går bara inte. Det kändes som jag inte hade vilat upp mig ens i helgen. Men efter en ledig måndag så känner jag mig som en ny människa. Synd bara att inte Remona kunde göra enkätundersökningen i eftermiddag som jag ville. Utan vi får göra det på torsdag när vi går från nio till fyra. Eh yay, not! Jag kommer stanna 1½ h på knutan sen tar jag tåget halv sex. Punkt! Har 25 enkäter som ska delas ut, hinner jag inte får jag ju dela ut till folk jag känner helt enkelt. Där är bara en fråga som är lite jobbig hehe.

 

Dagens bild då. Ja, det var inte direkt någon kul bild. En bild på mig själv!? Väldigt många på en själv tydligen...

 

 

Inte direkt någon ny och överraskande bild, men jag tycker det är en jättebra bild! :) 

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards