jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av ♥ Janni ♥ - 10 mars 2011 20:45

En bild till för för det var kul! Jag hittade min fina garderob so jag och Bettan målade rosa! Så duktiga vi var!Plus att det var skoj, det är lite kul att göra sånna småsaker själv.




  

  

Av ♥ Janni ♥ - 10 mars 2011 20:30

Moshi Moshi!

 

Dagen har bestått av skola. Vi hade en föreläsning om Kvalitativ Metod II och sen om hur vi ska skriva vår paper. Jag ser inte direkt fram emot den veckan. Ångest.

 

Vi slutade klockan tre idag istället för kl fyra, det stod fel i vår halva av klassens schema. Jag som blev superglad, var inte alls sugen på att gå till fyra.

 

Så imorn ska vi sammanställa våra enkäter och göra en observation på knutpunkten. Jag tycker jag har tillbringat väldigt mycket tid där på senaste. I don't like. Hehe

 

På kvällen blir det stan en sväng och jag hoppas som fan att det inte regnar för då är jag fan inte sugen på något sånt! Johannes ska på firmafest och jag kände jag inte ville sitta hemma och tycka synd om mig själv ju! Så jag fick ett vältajmat sms av Carro som frågade om jag ville ta ett glas vin. Jag satsar på någon cider antagligen. Men oftast blir det för jävla mycket bubbor för min mage.

 

Jag ska som sagt inte ha dagens bild längre för jag orkar inte rota rundor efter bilder, jag har inte direkt dem organiserade. Förlåt. Kanske kommer andra bilder så blir det inte lika mycket kommando liksom. Här är en bild jag hittade i mitt album!

 

  

Ja, en liten fin bild på kissarna! Som jag saknar dem så som de var då. Vince känns tyvärr inte som min katt längre. Maja däremot, ogillar verkligen att jag inte får ha min bebis här!!!

 

Jag ska snart gå i säng tänkte jag. Jag ger ett försök med kurslitteraturen. Funkar det så funkar det gör det det inte så skitsamma. Är lite less på denna delkursen, INTE ETT DUGG INTRESSANT! Vem vill lära sig om statistik och göra undersökningar! För helvete!

 

 

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards