jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av ♥ Janni ♥ - 14 mars 2011 20:30


Så många gånger Lady kröp in i ärmar! Lika roligt var gång.

 

En aning scary faktiskt!

 

 

Mina favoritkissar!

 

 

 

 

 

VS.

 

 

Not so much!
















Av ♥ Janni ♥ - 14 mars 2011 12:30

Jag har fastnat på Youtube och jag gör alltid det! Här kollar jag på söta valpar... vill köpa.

 

 

Lämna mig i fred! Vilken sötnos!

 

 

Här har vi min abosluta favorit, förutm Sibirian Husky. JAG VILL HA!!!!

 

 Åhhhhhh! <3

 

 

Kolla in svansarna!

 

 

Ihhh, onda ögon!

 

Av ♥ Janni ♥ - 14 mars 2011 11:30

Väldigt skoj!




Kleptomankatt!

Av ♥ Janni ♥ - 14 mars 2011 11:11

Moshi Moshi!

 

Idag är Janni ledig och hon ska enbart läsa en liten (läs: stor) bok. Den heter Samhällsvetenskaplig Forskning och är tråkig. Annars har hon degat på ASOS och kollat sommarklänningar. Hittade nog två styckna iaf som var på 25 % så dem ska hon nog köpa.

 

Usch,nej kan inte prata om mig själv i tredje person!

 

Känns iaf som jag börjar anpassa efter min "inkomst" redan. Så fem hundra för två klänningar är mycket bra! Det är rätt konstigt att jag mer pengar om arbetslös...

 

Golvet i hallen är lagt och nu ska det slipas och spacklas på halltapeten så vi kan hänga upp den andra. Det ser helt annorlunda ut måste jag säga. Fint är det iaf! :D

 

Om det är någon som vet vilka organisationer man ska ge pengar till för att hjälpa Japan kulle jag bli glad.

 

Jag såg precis en video där skyskrapor svänger i luften. Just därför jag inte hade velat bo så högt upp. Vi pratade om det förra veckan jag och Jolle att han inte heller hade kunna bo i typ Turning Torso dels för det är för högt. :P Vi är lite småmesar!

 

 

Åksjuk!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards