jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av ♥ Janni ♥ - 16 mars 2011 21:30

Moshi Moshi!

 

Det är så mycket jag borde göra just nu, men jag är trött. Jag är fruktansvärt trött alltid har jag märkt. Jobbigt när det är långa dagar i skolan och sen hem och plugga, det orkar jag inte. Idag slutade vi tolv men jag satte mig och och läste i Tysta rummet så fick jag iaf gjort lite. Imorn slutar vi kvart i två i min grupp men vi ska ju sitta och göra klart rapporten och göra en power point på det också, hoppas vi inte blir klara kl 19.00 Inte direkt min tanke!

 

Sen har vi redovisningen på måndag eftermiddag. De andra har sin på förmiddagen. MEN sen är denna gruppindelningen över, det var ju tack och lov, för är lite trött på att säga vi hörs istället för vi ses imorn!

 

Vi fick texten idag, synd bara Jolle inte kollade posten när jag skulle handla innan! ORKA vänta till helgen med att hämta paketet!

 

För övrigt har Sagas eskapader i hallen gjort att golvet har pajjat redan... Hennes vattenskål... behöver inte säga mer än att brickan ska f.r.o.m nu limmas fast! Dock med tejp. ;)

 

Nu blir det sängen iaf, men jag tror inte jag läser mer för idag. Jag tänkte eftersom vår del har typ tre timmars håla på fredag tänkte jag invadera Tysta rummet igen! Tysta rummet rules! 9-16 på en fredag! GE MIG HELG FÖR FAN!

 

 

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards