jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2011

Av ♥ Janni ♥ - 1 april 2011 16:30


Sista chokladbiten är äten! Jag kollade sommarbilder och ja, det är inte skoj när man äcklas av sin egen kropp! Allvarligt, jag har nog fått en störd bild av mig själv, men jag klarar inte att se ut osm jag gör jag vill se ut som jag gjorde sommaren 2009. Men  sockerberoende som jag är så kommer det gå hur mycket jag än vill!


snyft...






Av ♥ Janni ♥ - 1 april 2011 16:00

Moshi Moshi!


Jag har inte skrivit för jag har inte alls haft ork eller lust denna veckan. Jag har varit på fältstudievecka och varit trött när jag kommit hem. Sen ska jag sitta och skriva en vetenskaplig uppsats om det. Ehh..... ja...


Jag stör mig också mycket på att tangenterna inte funkar som et ska. Jag måste läsa inlägget efter och ändra VAR GÅNG! Så alla stavfel pallar jag inte fixa.


Iaf, ikväll ska vi till Ödåkra och äta, vet inte vad ännu men det blir säkert jättebra. Det blir inte så sent för både jag och Jolle är trötta.


I helgen måste jag kolla upp vad fan jag ska skriva om.... inte kul...




 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards