jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av ♥ Janni ♥ - 2 maj 2011 10:30

Moshi Moshi!

 

Nu har värmen försvunnit för den här gången men det är ju så varje år. Maj är ingen bra månad överlag! Jag brukar kolla bak i bloggen och se hur vädret har varit de senaste åren! :D

 

Iaf.... ja.. i torsdags kom jag lagom till lunchen och då åt vi och sen spelade vi fatiskt Mario Kart! Det var riktigt kul, dock väldigt dålig kvalle så man såg inte vart fan man åkte. hehe

 

Jag hade nästa föreläsning som ett tvång att gå på så det var jag tvungen att vara där på. Efter det åkte vi home och degade i soffan mest hela kvällen (jävla Svensson liv...).

 

Jag hade tvättid i fredags så jag blev hemma och tvättade och kollade lite bröllop. Vi tog stygnen på Sagas mage, dock fick vi hjälp av Jolles föräldrar med det sista, det satt typ fast i huden... :S

 

Ja, sen så var det Valborg... jag och Jolle åkte och åt kycklingwraps ute i Skäralid. Vi låg på filt och spelade Worms och hade mysigt. Vi såg en ödla också! Jag tror jag ska lägga in bilder om jag giter. Där var iaf riktigt fint när det börjar grönska.

 

På kvällen var vi och grillade hos hans föräldrar för vi hade fått kött av en kund. Skeeetagott, tyvärr t jag ju förmycket så jag känner mig fortfarande helt svullen...

 

Igår hade i 2½, men vi firade inte det då. Jag åkte hem till mamma och vi åkte på väla lite och fikade. Inge märkvärdigt där inte...

 

Sen åkte jag hem och vi grillade lite kött som var kvar och tog resterna av päregratängen som stod i kylen.

 

Det har varit min helg, idag är det åter igen måndag. Jag behöver inte de första föreläsningen, men nästa är bara i 45 minuter så jag har frågat om någon av tjejerna ville gå och ta en glass efteråt. Annars hade jag inte åkt till skolan alls idag heller. ;P 

 

Imorn är INGEN kul dag. Jag har tandläkartid och jag är ångest över det ja! Min plomb som trillade ut i februari måste dels lagas. Kan de inte det får de ju dra ut tandjävlen och det är det absolut sista jag vill!!! Mamma hjälp!

 

Sen blir det en intervju till skolarbetet på onsdagoch en föreläsning som jag måste vara på på fredag! Sen är det helg.... wiiiiee... det tar vi näsa gång.

 

 

 

 

 

 

 

 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards