jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av ♥ Janni ♥ - 12 maj 2011 15:30

Moshi Moshi!


Så där helg imorn och ja tiden går fort. Tre skoldagar kvar sen är lov. Dock har vi ett arbete som ska lämnas i på torsdag, en redovisning på det och en hemtenta. Så det är inte guld och gröna skogar än.


Iaf... i helgen var jag hos mamma från lördag till söndag och hade mormor och mostrarna där för tjejkväll. Vi hade kul som vanligt, massa fräckisar och vin är väl alltid bra.


Under söndagen hjälpte Jolle min bror att t bort buskar för de ska ha stänge. Förlåt mig, staket... er, ibland är jag sån bonne. Man blir som man umgås.


I måndags tog jag ledigt för jag kände inte för att gå på två föreläsningar som jag visste jag skulle somna på. Så på tisdagen var jag i skolan och vi hade redovisningen till det lilla arbetet om man säger så.


Under kvällen kom tjejerna och vi spelade kubb och tv-spel och hade det mycket trevligt. Till och med Emelie och Dessan spelade vilket de inte brukar göra.


Igår var jag i skolan och satt med gruppen och började skriva lite på min del av kompendiet vi ska sätta ihop. Jag var till och med så duktig att jag skrev en och en halv sida när jag kom hem, så jag har inte mycket kvar. Så jag håller ledigt idag!


Vi hade ju grillning igår med klassen, flest D klassare än C klassare dock, men vi var ett par från vår också! Vi lyckades grilla och spela brännboll utan regn, men sen när vi rökte vattenpipa började det komma så vi hann precis packa ihop och gå mot Knutan sen började det spöregna på oss.


In fort som fan och köpte en Chai Latte och Jenny och Emelie var snälla och väntade på tåget med mig! :D


Nu är vi här och jag MÅSTE handla men jag orkar verkligen inte... bajs, bajs, bajs.....


Känner för att gå omkring i myskläder heeeeela dan! :P Förlåt det bara blir en mening om var dag, men jag känner inte för att skriva idag egentligen.




 




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards