jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

jävla åskväder.

Av ♥ Janni ♥ - 22 maj 2011 20:00

Moshi Moshi!


Hm, vad har jag jort som är så uttröttande så jag inte orkar blogga? Inte mö alltså...


Jag fick skrivit klart mina grejer i arbetet i onsdags och jag tror inte jag gjorde mycket mer än det och kolla lite serier... ibland har jag inget liv alltså.


I torsdags var vi i skolan och skrev klart det helt och skickade in det till L och klassen. Så nu är det över, bara den jävla redovisningen kvar...


Sen åkte jag hem och åt kl fem, gjorde lite snabbmat, blev jättegott faktiskt och jag höll mig mätt ända fram till kl 12 på fredagen.


Sen när jag fixat färdigt mig drog jag in till Helsingborg där dt blev party. Det var riktigt skoj, tur slapp jag sjunga så mycket... Vi drog till Villan och dansade, när de stängde gick vi bort till Tempel och fick gratis inträde in dit. Det var ju snällt! ;) Dock var där en 70 årig gubbe där som dansade både med tjejerna och killarna!? Äckligt..


Det hände lite anna med som jag jag inte nämner här. Sen lagom vid fyra sov vi nog alla...


I fredags åkte jag hem vi tolv och tog bilen till Ödåkra för att hålla mamma lite sällskap. De åkte till Kreta igår och jag har önskat mig massa... hehe olivolja, oregano och möjligt ett par skor! Jolle vill ha sprit, men ja...


Sen åkte jag till Jolles föräldrar för de skulle grilla... satt där till tio för sen ville jag fan hem och nanna. Nanna det gjorde jag! Halv elva gick jag upp lagom utvilad.


Vi har fått slängt skitet vi skulle sen åkte vi till hans föräldrar och spelade Badminton i solen. Jag brände mig såklart och har nu en fin röd haklapp som gör ont! :P När det blev kväll beställde vi pizza och fan vad gott det var.


Ni kanske inte vet att jag har slutat med så ycke socker i min kost som möjligt. Vilket innebär ingen cola framförallt. Inga pärer, pasta eller ris och ja, annat.


Så jag har ännu inte druckit någon cola, pizzan fick duga. Det har varit både lätt och svårt... Jag tycker inte det är äckligt med grönsaker vilket nog är bra! :P


Så förhoppningsvis försvinner cola suget om ett tag.


Idag har det inte blitt mycket gjort, vi åkte och handlade och när vi skulle köra tillbaka spöregnade det.. Datorn ar varit av för det åskade... tråkigt väder...


Har tråkigt och där går inget på tv som vanligt.




 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards