jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2011

Av ♥ Janni ♥ - 13 juni 2011 17:30

Moshi Moshi!


Okej, jag måste skriva lite!


Det har inte hänt jättemycket i Klippan, men lite. Som vanligt så satt jag med tentan onsdagen den 1 och torsdagen den 2. Alltså jag jobbar bäst under press trots att jag hatar att stressa... konstigt men så är det alltid för mig.


Vi hade ju avslutning av första terminen och jisses vad fan tiden flög! SERIÖST... Ju äldre jag blir ju snabbare går tiden?! Känns som dessa närmaste åren kommer flyga förbi! :(


Iaf, vi hade en jättetrevlig avslutning med hela klassen till sist. och vi skulle säga tre ord för att avsluta denna terminen. Min blev Kunskap, vänskap & vemod.


Det vara bara synd att jag inte var med på festen klassen hade på kvällen. När äntligen hela klassen samlades så kunde jag inte vara med! Fast jag var inte den ända tur det. Men nu ska ni få höra... i vår klass är jag och tjejerna klassens festprissar. Coolt... fast vi bara gått ut ett par gånger. Men hey... föroppningsvis går vi ut i sommar med!


Iaf så hade jag min första jobbedag förförra helgen. Det gick väl sådär... iaf jag tror jag gjorde alla fel man kunde så förhoppningsvis blir det inte så mycket mer med det! ;)


Efter det var jag supertrött såklart, men skönt att vara ledig en hel vecka igen... visst kunde varit bra att ha jobbat mitt i veckan för kanske jag inte hade varit lika nervös inför nästa gång.


Förra veckan hände inte mycket.. jag tog vara på lite semester och sommarlov och har mest laddat hem lite nya serier och filmer som jag kan ha på regniga dagar på jobbet. Då är det fan stendött och behöver nått som underhåller mig.


Ni vet ibland när ma lyssnar på en låt så påminner den om nått du hört tidigare. Jag har haft en sådan i en vecka nu och det har stört mig något enormt! MEN jag kom faktiskt nyss på det. Jag satt förra veckan och lyssnade på Backstreet boys låt All of our life och första orden de säger har samma melodi som en annan låt som jag då klart ville sjunga på men kunde inte komma på vilken det var. Jag blev galen! Därför satt jag och upprepade melodin nyss och till sist föll polletten ner och jag kom på att det var The Rasmus låt The one I love. Gött, nu kan jag lägga det på hyllan.


Anywho som jag säger när jag babblar om nått helt annat än vad jag skulle... så var det ju student som alla vet.


Vi var hos Johannes päron för Tilla tog studenten. Vi var på utspringet med. Jag har inte varit på student sen min egen faktiskt. 6 år sen ja.... Det var supertrevligt, men synd att jag var tvungen att gå hem klockan tio.


Jobbet gick superbra i lördags iaf, det var tio gånger mindre än min första jobbedag så jag klarade allt galant. Så det ska inte vara några större problem numera.


Så nu skulle jag behöva städa, dock orkar jag inte. Jag har en apatisk känsla som följt med mig i två veckor nu. Inte så roligt. Önskar jag fick ett städryck snart.


Jobb imorn, onsdag och söndag. Det ska bli kul!




Krams











-v-

Av ♥ Janni ♥ - 8 juni 2011 14:30


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards