jANNi    |♥|

Alla inlägg under juli 2011

<3

Av ♥ Janni ♥ - 6 juli 2011 15:00



I hold back the heartache
And fall to the ground
I'm searching for answers
Between the lost and found


<3

Av ♥ Janni ♥ - 5 juli 2011 15:00


...

Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2011 16:00

 

So save your breath, I will not hear. I think I made it very clear.
You couldn't hate enough to love. Is that supposed to be enough?
I only wish you weren't my friend. Then I could hurt you in the end.



I never claimed to be a Saint…
My own was banished long ago
It took the Death of Hope to let you go... 


-Slipknot - Snuff-



 

Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2011 13:45

Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2011 13:30

Moshi Moshi!


Det var ju ett tag sen igen... sällan jag börjar mina inlägg med den meningen. Jag var alldeles för trött att skriva förra veckan.


Hela veckan har gått och det var fan skönt, för denna veckan jobbar jag bara tors-fre. Riktigt skönt. Det blir för mycket för mig att jobba fem dagar i rad i veckan. 46 h och 6 h i pendling. Jobbet tar för mycket av min tid eftersom jag åker halv nio och är hemma halv åtta på kvällen. Ibland skulle jag vilja börja åtta och sluta fem, men det hade jag nog varit ännu tröttare av?! Jag kan inte gå upp tidigt alltså. Plus att jag har försökt ta bort en del av mina helger för det är inte värt de få extra pengar att inte träffa Jolle. Är man van att jobba inom handel och ha bra lön på helgen så sure, men nu är detta kommunalt och slavgöra rent utav. Nej tack. Vardagar fine.


Usch ska inte gnälla mer känner jag. Det gick bra att jobba... i fredags var vi hos Jolles föräldrar och grillade korv och åt jordgubbar. Skön fredag.


Sen sov jag hos mamma och pappa i lördags för de behövde skjuts till flygplatsen på söndagsmorgonen. Så vi gick upp halv fyra och drog till Malmö. När jag körde hem sen var jag duktigt trött. Fick sova en timme sen när jag kom hem innan jag skulle till jobbet.


Seg var jag hela dagen igår och vi hade relativt mycket att göra. Varmt var det iaf.. efter jobbet drog vi hem till Jolles föräldrar och han og ett kvällsdopp tillsammans med sin lillebror.


Saknar Jolle för har inte varit med honom alls mycket denna veckan. :( Vi kommer ses på onsdag för då ska jag inget.


Idag sov jag till halv tolv (!) och det behövde jag. Lite seg just nu men ska in i duschen snart och sen åker jag hem till mormor och moster för kaffe.


Imorn blir det Robyn, är för tröt för att hurra för det nu.. det blir säkert jättebra! :)


Vi hörs!







Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2011 12:30


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards