jANNi    |♥|

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av ♥ Janni ♥ - 25 augusti 2011 13:00

Det är väl typiskt att jag inte har en enda bild på Jolle när han är vänd på det här sättet. Dock vet jag att när han sitter så ser han precis ut såhär... minus brillorna då.


 


Vem är då killen, jo Jennifer Anistons kille som gjorde precis likadant mot sin tjej sen 14 år tillbaka som Jennifers ex Brad Pitt gjorde mot Jennifer när han träffade Angelina. Aka, an ass... men jävligt snygg tyvärr.














Av ♥ Janni ♥ - 25 augusti 2011 10:30

...är som bortblåst.


Nåja, sommaren har gått och känns inte riktigt ok måste jag erkänna. Jag jobbade min sista dag igår och blev nerslängd i poolen som alla har blivit hitills. Nu känns det lite tråkigt att det är över. Jag kanske kommer tillbaka nästa år, jag tror jag hade velat det faktiskt. Vi får se. Vi har personalfest den 3:e september och då blir det all in för de flesta. Inte mig då eller Anna, hon jobbar öppning och ja... hehe...


Annars. Jo, sommaren har faktiskt varit kass. Dåligt väder och dålig Janni exakt hela sommaren. Skulle kunna säga med 99 % säkerhet att jag har feber just nu utan att ta tempen. Är man van då? Jag har rätt låg temperatur när jag är frisk. Jag har inte kollat upp det och de som känner mig vet att jag inte går till doktorn om jag inte är döende.


Aja, får börja kolla kurslitteratur idag och då kommer ångesten har skjutit på det i en vecka nu. Blö, skippar det idag. Imorn blir bra! :)


In other news så har jag en jätteinnebrännare på hakan så det gör ont hela tiden... skojigt värre.


Idag blir det fika med mamma och moster på Väla, som har sin öppning om en timme, skulle åkt dit men kan lika gärna vänta tills ikväll så får jag träffa moster med.


Imorn blir det Ödåkra på kvällen med älskling.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards