jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

jag har fastnat, jag har fastnat, jag har fastnat and so on...

Av ♥ Janni ♥ - 6 september 2011 16:00

Moshi Moshi!


Idag har jag alltsåinget roligt för mig alls... jag har iaf gjort klart min efterreflektion till reflektionsuppgift 1. Så det är meningen att jag ska börja på Reflektions uppgift 2. Dock är den ena litteraturen till den hemsk och läsa. Fattar inte mycket och absolut inte hur jag ska kunna koppla ihop dessa två med mina egna reflektioner... hjälp.


Just nu vill ja inget hellre än att boka en sista minuten och ligga på stranden en vecka. DET hade varit guld värt!


Satan var helgen gick fort...


I fredags åt vi lunch efter det första ref. mötet som var mest praktiskt möte. Sen körde jag hem till Nikolaj och hälsade på Ellen lite. Vi fikade och av någon anledning var jag skit trött. När jag hade åkt vi halv fem så hade de visst somnat i soffan alla tre.


Jag åkte en kort sväng till mamma som blev glad. Jag ville verkligen ta med Maja hem. Ibland vill jag bara sno henne, men jag får inte. Inte shysst mot henne att tvinga henne att vara inne bara för vi bor i lägenhet.


På lördagen åkte vi över till farmor allihop för att visa henne Ellen. Hon hade visst redan sett Ellen enligt henne själv... ja, ni fattar. Jag tycker inte om att hon är såhär. Det blir lite jobbigt att träffa henne.


Efter det blev det en riktigt snabbis hemma innan jag körde till Båstad (allså ombyte och sminkning, inget annat). Jag åkte och ställde bilen på badet och gick in till Anna som inte var klar med att göra sig i ordning. 


Klockan åtta var vi på bowlingen och åt tacos. Sen blev det bowla för hela slanten och som vanligt var jag inge bra. Men hade inte förväntat mig nått annat...


Vi drog oss sen till badet där vi satt till kvart över två och vi nästan somnade i stolarna. Vi fick även ett fint besök av G4S.


Jag sov hos Anna och åkte hem vid elva tiden med lite Mcdonalds mat i fickan... eller i en påse mer bestämt.


Det blev tvättning hela eftermiddagen, ändå lyckades vi glömma tvätta det jävla duschdraperiet för typ fjärde gången... jag blir lite irriterad på mig själv där faktiskt. Sen var vi riktigt onyttiga och köpte pizza, men det var bestämt sen långt innan. Så det gick fort som vanligt. Och längtar så till lördag då ref. mötet 2 är klart... lördag morgon klockan åtta. :)


Så igår var det tradskola som vanligt och var inte jätteintressant alltså. Dock blev jag helt dyngsur och mina skor är fortfarande blöta... varför tog jag inte gummistövlar som jag jorde förra veckan liksom....


Inget lockar just nu mer än en resa, någon som är sugen? ;)




 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards