jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 7 september 2011 18:00

Moshi Moshi!


Just nu njuter jag att vara lite ledig för en gång skull. Inte för att vara sån, men jag saknar faktiskt att jobba och vara ledig när man inte är på jobbet. Min hjärna är på on hela dagarna och det är lite jobbigt. Dels för att jag inte känner att jag kan slappna av utan måste tänka och reflektera hela tiden och sen för att det är mycket att tänka på i skolan nu. Ok, precis i detta ögonblick har jag inget att tänka på och det är ju inte lika mycket som jag hade inte söndags. Då hade jag riktigt söndagsångest. En av de bästa sakerna jag vet är när man är ledig på en måndag. :)


Just nu håller jag och tjejerna på att bestämma vad vi tänker hitta på på fredag när vi ska ses. Det ska bli väldigt kul.


Annars har jag sånt jäkla sug att träna. Vi har ju pratat om det allihopa faktiskt att vi skulle börja eftersommaren för Emelie tränar. Så jag vill gärna börja redan NU! Dock är jag lite tveksam eftersom jag fortfarande är så pass dåligt. Plus att jag har fått ont i näsan nu också.


Vi får se om jag får en akuttid imorn till läkaren eller om jag får vänta en månad. Känns lönt att ens boka liksom... suck.


Nej, nu ska jag återgå till att inte göra ett skit! Fan vad skönt.



    


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards