jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 14 september 2011 19:00

Jag har ännu inte lyckats komma över min crush på Linnea Henriksson från förra årets Idol. Min egen lilla Idol! Hon var bra, men blev min favorit när jag hörde att hon sjöng denna, en låt som berör mig väldigt mycket. Tur hon gör den mindre gnällig än Antony and the Johnsons.



Jag är en melodramatisk person och det är inget som varken stör mig eller något jag vill förändra.  


Som en av de helt klart bästa svenska sångeskorna sjunger i en av mina asoluta favoritlåtar. "Can only sense happiness, if the music is sad..."



Anledningen till att jag ändrade min header är för nu har höste kommit. Jag hade hoppats en väldigt fin sensommar/höst, men det verkar gå åt skogen med tanke på att det är svinigt kallt för att vara september... Hösten för mig är nog inte som för många andra. De tre bilder jag har valt att använda säger väldigt mycket om hur jag känner för hösten. Fina färger!

 




Av ♥ Janni ♥ - 14 september 2011 12:30

Moshi Moshi!


Sitter antagligen lite för länge vid datorn idag när jag vet att jag måste läsa två böcker till min R3.


Men nu när jag är "ledig" och ensam hemma till skillnad från hegerna när Jolle tar datorn så fastnar jag lltid på Spoify alltså. Sitter och lyssnar på min blandad lista och av någon anledning har jag hittat tillbaka till ett favoritband från länge länge sen. För åtta år sen började jag lyssna på MEW. Jag fullkomligt älskar musiken. Varför har jag ingen aning. Jag tycker den är lite dramatisk och helt enkelt skitbra, och ja ni vet jag är lite av en drama queen.



 


I won't care for you,
like I'm really supposed to.
There are things I'll do
that could really hurt you.
Don't you just love goodbyes?
Don't you just love goodbyes? 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards