jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

you should look back twice, just to be on the safe side.

Av ♥ Janni ♥ - 14 september 2011 12:30

Moshi Moshi!


Sitter antagligen lite för länge vid datorn idag när jag vet att jag måste läsa två böcker till min R3.


Men nu när jag är "ledig" och ensam hemma till skillnad från hegerna när Jolle tar datorn så fastnar jag lltid på Spoify alltså. Sitter och lyssnar på min blandad lista och av någon anledning har jag hittat tillbaka till ett favoritband från länge länge sen. För åtta år sen började jag lyssna på MEW. Jag fullkomligt älskar musiken. Varför har jag ingen aning. Jag tycker den är lite dramatisk och helt enkelt skitbra, och ja ni vet jag är lite av en drama queen.



 


I won't care for you,
like I'm really supposed to.
There are things I'll do
that could really hurt you.
Don't you just love goodbyes?
Don't you just love goodbyes? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards