jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 15 september 2011 21:30

God kväll.


Jag känner mig bara sjuk och trött idag. Har en huvudvärk som har suttit hela dagen och inte släppt än. Sen har jag börjat hosta om kvällen och det är inte kul. Köpte bisolvon som brukar hjälpa. Så länge det inte är akut bronkit eller lunginflammation som är på G så. Usch vad jag känner mig så blä. Försökte döva det hela med alkohol, men det funkar ju inte utan fick mer skallebank! :(


Ja ville åkt in till Emelie idag för tjejerna skulle träffas och partaja lite. Men jag är inte frisk nog för allt för mycket dans och alkohol. Det har jag en gång lärt mig den hårda vägen...


Ville haft pluggat lite eftersom jag vill få klart skitet, men min huvudvärk var dum mot mig. Nu har jag ju tre heldagar på mig och slutar med att jag ändå sitter med allt söndag.... :S


Annars vilade jag när jag kom hem och sen spelade jag lite Wordfued med Dessan. Annars har jag kollat Sex & the City och nyss Sol, fest och oroliga föräldrar. Ett för övrigt bra citat: "Ja, men du är nykterist, så du vet ju inte hur mycket man ska dricka..."



 



Av ♥ Janni ♥ - 15 september 2011 18:00



I am very happy
So please hit me
I am very very happy
So come on hurt me

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards