jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2011 21:00

Moshi Moshi!


Sådär, nu har jag kommit en rätt så bra bit på R3:n. Det som återstår fixas till imorn och sen är det nog  klart.... nog.


Vi åt biffar och pärer till kvällsmat, mums!


Blir väl någon film nu för att avsluta min jobbiga pluggdag. Alltså det är faktiskt jobbigt, iaf för mig. Dels måste jag förstå själva grejen man ska göra och det tar inte en dag. Sen ska jag leta upp saker och läsa tusen böcker som ska passa bra in och göras om så det passar man äntligen har förstått vad man ska göra.


Sen ska jag tänka, tänka och tänka lite till. Det är den jobbiga delen för mig. Skrivandet är ju bara jobbigt för jag inte har nått som jag tänkt ut liksom. Hajjar ni?


Så min hjärna tänker hela dagarna. Tänker jag inte på själv det man ska göra i uppgiften tänker jag på att jag har en jävla uppgift som måste göras! Gaaah...



Over and out! 

Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2011 17:30

Moshi Moshi!


Nu känner jag äntligen att det blivit bättre, inte lika snorig eller ont i halsen som för ett par dagar sedan! Äntligen kan man börja träna och bli av med fettet på magen. På min mage är där enbart fett. Ni tror mig säker inte, men där är bara fett... Jag har aldrig tränat i hela mitt liv, nej gympan räknas inte, just för jag inte har behövt det. Så nu är det dags!


Bara ett par problem... jag har inga inneskor... plus att jag har bara ett par träningsbyxor som jag inte ens hittar. Sen har jag bara en träningsbh som är lite liten. Kan dock använda den ett tag iaf. Jag har dock mina svarta leggins som jag har på mina prommisar, men tror inte de är bra till träning. Linnen har jag så det är lugnt än.


Nu hoppas jag bara att Jolles föräldrar åker till Ullared snart OCH på en dag jag faktiskt kan följa med, Jolle behöver inte ens följa med, eller jo egentligen för annars hanlar jag väl för mycket! En fågel har viskat i mitt öra att man kan hitta billiga kläder där! Behöver ju mer än två par av allt.


Så nya dojjor blir det att köpa... vet dock inget om inneskor. Tänker ju inte springa så ett par helt vanliga är väl att föredra?



 



Av ♥ Janni ♥ - 17 september 2011 12:00

Morn Morn!


Jag vaknade halv åtta idag och kände mig bakis... somnade om och vaknade halv nio och kände mig fortfarande bakis. Så jag gick upp och tog en tablett och la mig i sängen en stund.


Till sist kunde jag inte ligga kvar så jag gick upp och kollade på Timon & Pumbaa.


Efter frukosten la vi oss i sängen igen och töntade oss en stund innan han skulle gå iväg.


Så nu sitter jag kvar i sängen med skolgrejer som måste bli gjorda. Annars händer inget speciellt idag. Känner mest för att öggla film och kränga precis hela dagen! Men sånt har jag inte tid med, bara skola för hela slanten och jag vill hinna med så mycket som möjligt tills imorn. Då blir det lite ärenden som ska fixas, bland annat IKEA. :) Vi ska kolla lite på tavlor när vi ändå ska till Ödåkra. Ska bli trevligt!


Alltså, när är det man slutar att ha sex i ett förhållande egentligen? Och nej, vi har inte slutat redan. ;)



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards