jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

color enhance..

Av ♥ Janni ♥ - 26 oktober 2011 22:00

Moshi Moshi!


Idag har jag en skitdag... eller den började fan sämre än sämst. Efter att jag satt igång min krylltångsmojäng och plattan till mitt ägg så drog jag ut fläkten och hörde en jävla explosion. Har aldrig varit med om en sån smäll... hela lägenheten dog! HELA... det har aldrig hänt innan heller. Jag blev livrädd för smällen och Jolle gapade från badrummet om vafan jag höll på med. Skakis säger jag vad jag hade gjort så kommer han och frågar mig om jag blev rädd. Klart som fan jag blev rädd sa jag och fick en bamsekram. Ja, vad har man inte karlar till... Tur han var hemma! Hadeinte vetat vad jag skulle göra annars. Och vi som inte ens har proppar som andra har. ;)


Sen kom jag ner till tåget och då var det försenat så jag gick upp igen och dubbelkollade att det var åtta vi började. Gick ner och väntade... vet inte hur många förseningsplings det kom men tåget kom inte förrän kart i åtta... 45 min.. Isch.. Iaf, försenad kom jag till skolan och skämdes när jag gick in försent, men vad ska man göra liksom.


Jag höll dessutom för första gången under denna terminen att somna mitt i en föreläsning. Så trött jag var.. Dock fick jag reda på att jag var även godkänd på essädelen av tentan med G+ till och med. Har nog inte sagt det men vi har bara G och U så vår G gräns är VG. Så i detta fallet fanns det U,G-,G,G+,G++. Krångligt javisst!


Så jag var super glad resten av dagen. Dock helt jävla död... huvudvärk och dödstrött tog jag mig till ica för jag inte har fått någon apesinkrokantchoklad på eviheter.. har fått tillbaka cravings för den smaken. Så passade på att inhandla annat... :)


Så nu har jag lite småtråkigt, men får väl dra mig in i sängen... har sovmorgon imorn! Gud vad skönt. :)



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards