jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av ♥ Janni ♥ - 3 januari 2012 23:30

De bränner bakom ögonlocken
Ensamheten känns stor
En kramp om mitt hjärta
Tårar sakta trillar


Alla har så bråttom

Ingen som förstår

Smärtan när livet är svårt
Smärtan när allt är slut


Gråten stilla tystnar
Ingen den hör
Sitter kvar i mitt bröst
Leendet jag alla visar


Vem kan trösta?
Vem kan förstå?
Ingen, ingen orkar
Ensam jag står

Av ♥ Janni ♥ - 3 januari 2012 21:00

Julen är officiellt utstädad på bloggen och det känns skönt. Dock drar jag mig för att städa undan julen hemma. Jag vill helt enkelt inte, men måste om vi ska börja på vardagsrummet snart. :( Tycker det är det sorgligaste som finns att göra under hela året.


Min favorit årstid är ju ändå våren. För det slutar alltid med att sommaren suger ändå. Våren är helt enkelt bäst för just för att man bli inte besviken utan jätteglad så fort solstrålarna börjar värma. Påsken är ju helt klart en favorit. Eller när man sitter och kollar klädeskataloger och vill beställa kläder.





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards